تاریخ انتشار: 1398/02/15 20:45
مصدومیت سیدجلال، سرما خوردگی ربیع خواه
کد خبر: 101160

چالش‌های عجیب برانکو در تاشکند

احتمال دارد محسن ربیع خواه در بازی با پاختاکور نیمکت نشین شود و محمد نادری جای او را بگیرد.
چالش‌های عجیب برانکو در تاشکند

پرسپولیس برای دومین بار در یک ماه اخیر باید در غیاب شجاع خلیل زاده به میدان برود. مدافع بلند قد سرخ ها در حالی از بازی مقابل پاختاکور محروم است که پرسپولیس دفاع وسط تخصصی دیگری را در ترکیب خود ندارد و به همین خاطر برانکو باید از بازیکنی دیگر در این پست استفاده کند. در مقابل سپاهان، برانکو محسن ربیع خواه را در کنار سیدجلال حسینی قرار داد و او نمایش خوبی را در برابر کی روش استنلی و سجاد شهباززاده از خود نشان داد اما این بار احتمال دارد ربیع خواه روی نیمکت بنشیند.

البته در اکثر تمرینات هفته گذشته سرخ ها، ربیع خواه جزو 11 بازیکن اصلی بود اما سرما خوردگی و غیبت در آخرین تمرین برگزارشده در تهران سبب شد تا برانکو ترکیب جدیدی را امتحان کند و آن هم حضور محمد نادری در دفاع میانی و بازی کردن شایان مصلح در سمت چپ بود. مصلح بلند قامت پس از مصدومیت انصاری مدافع چپ فیکس پرسپولیس بود اما خودش هم دچار آسیب دیدگی شد و حتی همین حالا نیز با درد بازی و تمرین می کند.

اما امروز اتفاق تازه ای هم در تمرین پرسپولیس رخ داد و احتمال دارد همین موضوع ترکیب دفاعی پرسپولیس را بار دیگر دچار تغییر و تحول کند. در آخرین تمرین سرخ ها پیش از بازی با پاختاکور، سیدجلال حسینی مصدوم شد و از زمین بیرون رفت تا نگرانی هواداران پرسپولیس بیشتر و بیشتر شود. تیم پزشکی پرسپولیس البته تمام تلاش خود را می کند تا کاپیتان تیم را به این بازی حساس برساند اما این که او با چه میزان آمادگی در زمین حاضر شود جای بحث و بررسی دارد.

حالا برانکو شب بسیار سختی را سپری خواهد کرد. در شرایطی که از 5 مدافعش 3 تا با آسیب دیدگی، مصدومیت و بیماری دست و پنجه نرم می کنند، او به مصاف تیمی می رود که شیوه های گلزنی را به خوبی اجرا می کند. پرسپولیس در سه سال اخیر بهترین خط دفاعی فوتبال ایران را در اختیار داشته و حالا کادرفنی این تیم امیدوار است تا باوجود این چالش های عجیب و غریب در آستانه این بازی سرنوشت ساز، با کلین شیت تاشکند را ترک کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lllx7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 این دو پرسپولیسی محبوبیت خود را نزد تی تی ها از دست نداده اند!

شجاع بازی با پاختاکور را هم از دست داد
پس از دیدار برابر سپاهان؛