تاریخ انتشار: 1398/02/16 08:12
کد خبر: 101135

پاختاکور ازبکستان - پرسپولیس؛ سرخپوشان محکوم به برد

در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان از گروه D این مسابقات به مصاف هم می روند.
پاختاکور ازبکستان - پرسپولیس؛ سرخپوشان محکوم به برد

در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در هفته پنجم دو تیم پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان به مصاف یکدیگر می روند و این بازی در حالی است که هر دو تیم شانس صعود از این مرحله را دارند و برای اینکه امیدهای خود را زنده نگه دارند باید بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذارند.

از پرسپولیس مهمان شروع می کنیم. سرخ ها در چهار بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا، 1 پیروزی، 1 تساوی و  2 شکست داشته اند. سرخ ها همچنین آمار 4 گل زده و 4 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند و با 4 امتیاز، در رده چهارم جدول جای دارند.

سرخ ها در اولین بازی خود با نتیجه 1 بر 1 برابر پاختاکور متوقف شدند و در دومین بازی نیز با نتیجه 1 بر 0 مغلوب السد قطر شدند اما در بازی سوم با پیروزی 2 بر 0 برابر همین الاهلی عربستان موفق شدند که امیدهای خود را در لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه دارند اما در بازی چهارم برابر همین الاهلی با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شدند و کار خود را سخت کردند.

در آن سوی میدان، پاختاکور ازبکستان تاکنون 1 پیروزی داشته است و 2 تساوی و 1 شکست، آن ها همچنین 5 گل زده و 5 گل خورده داشته اند و با 5 امتیاز در رده سوم جدول جای دارند.

دیدار فردا برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخورددار است مخصوصا برای پرسپولیس که اگر فردا ببازد، باید صعود از گروه را به فراموشی بسپارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxxnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی خیلی سختی مقابل پرسپولیس داریم/ پرسپولیس تیم قدرتمندی است
مدافع پاختاکور: این مسابقه برای هر دو تیم مهم است