تاریخ انتشار: 1395/07/10 18:52
کد خبر: 258375

پاس همدان در آستانه کسر امتیاز!

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: ' کلییر واترکوتو ' بازیکن اهل برزیل بابت طلب 25 هزار دلاری خود از تیم پاس به فیفا شکایت کرده و اکنون با خطر کسر امتیاز روبه رو هستیم.
پاس همدان در آستانه کسر امتیاز!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، ' کلییر واترکوتو ' بازیکن اهل کشور برزیل در سالی که پاس به همدان انتقال یافت در تست فنی ' وینکو بگوویچ ' سرمربی وقت پاس شرکت کرد و حالا باشگاه پاس موظف شد برای سه روز حضورش در همدان، 270 میلیون تومان طبق حکم فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) پرداخت کند. 

طبق اعلام فیفا این بازیکن همچنان 25 هزار دلار بابت شکایت از پاس طلبکار است و این طلب باقی مانده پرداخت نشده است. 

محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس همدان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بازیکن برزیلی به فیفا شکایت کرده و در صورت پرداخت نشدن طلب او با کسب امتیاز مواجه خواهیم شد و در مرحله دوم نیز به لیگ دسته سه سقوط خواهیم کرد.

وی افزود: با ارسال ایمیل به این بازیکن از وی خواسته ایم با حضور در ایران طلب خود را دریافت کند.

رحیمی بیان کرد: درصدد هستیم بدهی این بازیکن را تامین و به او پرداخت کنیم تا تیم دچار ضرر امتیازی نشود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به طلب 800 میلیون ریالی این باشگاه به تیاگو فراگا بازیکن برزیلی و سابق تیم پاس گفت: طلب این بازیکن نیز باشگاه پاس را از سوی فیفا به خطر کسر امتیاز و سقوط به یک دسته پایین تر تهدید می کند و فقط تا اواخر مهرماه فرصت داریم.

وی افزود: تاکنون پنج ماه است که به دلیل آشنایی قبلی با این بازیکن توانسته ایم از وی فرصت پرداخت بگیریم اما مهلت قانونی پایان یافته و فقط تا پایان مهرماه فرصت تسویه داریم.

وی خاطرنشان کرد: تیاگو در نخستین سال حضور پاس در لیگ دسته یک به این باشگاه پیوست و اکنون بابت حضورش در پاس طلب مالی دارد.

تیم پاس در حالی این روزها با دغدغه مالی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دست و پنجه نرم می کند که بدهی های مالی همچنان برای این تیم مساله ساز است./ایرنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48odzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام معنادار بازیکن پرسپولیس برای اعلام جدایی

چون ناظم الشریعه موفق شده مایلی ها را زیاد کنیم؟
دست آویزی جدید برای انتقاد از کی روش