//
کدخبر: ۱۸۵۵۴۰ //

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش بعد از جام ملت های آفریقا جدا میشود

فوتبال جهان - سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش پس از پایان مسابقات جام ملت‌های آفریقا به همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال مراکش پایان خواهد داد.

 سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش بعد از جام ملت های آفریقا جدا میشود
به گزارش فرتاک نیوز،

اِروی رنار به دلیل سرد شد رابطه‌اش با مدیران فدراسیون فوتبال مراکش، در پایان مسابقات جام ملت‌های آفریقا 2019 به ماجراجویی‌اش با تیم ملی فوتبال مراکش پایان خواهد داد. نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد رنار تصمیمش به قطع همکاری با فدراسیون فوتبال مراکش پس از مسابقات جام ملت‌های آفریقا را گرفته و از تصمیم خود هم بازنخواهد گشت.

«اکیپ» البته اشاره‌ای نکرده که مقصد بعدی این سرمربی فرانسوی کجا خواهد بود، اینکه او به لوشامپیونه فرانسه بازخواهد گشت یا اینکه در رده ملی دوباره مربیگری خواهد کرد، این در حالی است که گفته می‌شود وی پیشنهاداتی برای سرمربیگری تیم‌های ملی ایران و امارات دریافت کرده است.

اروی رنار 50 ساله اخیراً در گفت‌وگو با «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش تأکید کرده بود که نزدیک به هیچ تیمی نیست و تأیید هم کرده بود که تماسی با مسئولان باشگاه المپیک لیون نداشته است.

در سوی دیگر سایت مراکشی «le360» خبر داد هفته گذشته یک نشست مخفیانه بین مدیران فدراسیون فوتبال مراکش و اعضای کادر فنی تیم ملی مراکش صورت گرفته و اروی رنار به این نشست دعوت نشده است. بر اساس این گزارش فدراسیون فوتبال مراکش و این سرمربی فرانسوی به توافق با یکدیگر برای ادامه همکاری نرسیده‌اند.

در نشست مخفیانه مدنظر، نورالدین نیبت و عزیز بودرباله از اعضای فدراسیون فوتبال مراکش به همراه مصطفی حاجی و پاتریس بیومله، دستیارهای اروی رنار حضور داشته‌اند و در مورد گزینه‌های جانشینی این سرمربی فرانسوی بحث و ازریابی لازم صورت گرفته که یکی از آنها ناصر لارگوئه بوده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان