//
کدخبر: ۱۸۵۵۷۵ //

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: با دو مربی اروپایی به توافق رسیده‌ایم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:ما نمی‌توانستیم اسمی از مربی خارجی بیاوریم چون اگر بخواهیم اسم او را بیاوریم قیمتش بالا می‌رود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: با دو مربی اروپایی به توافق رسیده‌ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود اسلامیان، درخصوص توافق مسئولان فدراسیون با مربیان مدنظر گفت: ما با دو مربی اروپایی به توافق رسیده‌ایم که البته مربیان خوبی هستند و نتایج خوبی هم گرفتند. رزومه این مربیان برای ما بسیار مهم بود اما آنها فعلا در جایی مشغول به کار نیستند و بزودی یکی از آنها را به عنوان گزینه نهایی انتخاب می‌کنیم. 

وی درخصوص اینکه این مربی چه زمانی به تهران سفر می‌کند، گفت: به هر حال برنامه‌ریزی صورت گرفته به این شکل است که تا اواخر اردیبهشت مقدمات حضور این مربی در تهران فراهم شود. 

اسلامیان درخصوص شایعاتی که پیرامون حضور مربی ایرانی در تیم ملی مطرح شده بود، گفت: ما  اصلا روی مربی ایرانی توافق نکردیم و تنها روی گزینه‌های خارجی صحبت کردیم. البته با توجه به مشکلات اقتصادی کشور نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد ولی همانطور که اشاره کردم هرگز درمورد مربی ایران در جلساتمان صحبتی انجام نشده است. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه چرا تا امروز مربی خارجی تیم ملی معرفی نشده است، گفت: ما نمی‌توانستیم اسمی از مربی خارجی بیاوریم چون اگر بخواهیم اسم او را بیاوریم قیمتش بالا می‌رود. به هر حال تا عقد قرارداد باید صبر کرد و صحبتی انجام نداد. 

وی تاکید کرد: برای فدراسیون فوتبال خیلی مهم است که مربی که می خواهد به تیم ملی ایران بیاید موفق باشد چون تیم ملی ایران و عملکردش برای مردم بسیار مهم هستند. 

اسلامیان تصریح کرد: شما دقت کنید بعد از فتح خرمشهر که باعث شد مردم به خیابان‌ها بریزند این تیم ملی بود که باعث حضور مردم ایران در خیابان‌ها شد و این نشان دهنده اهمیت فوتبال در ایران است. 

وی در پاسخ به این سوال که هزینه سرمربی تیم ملی را چگونه تامین می‌کنید و آیا وزارت در این راه به فدراسیون کمک می‌کند یا خیر، گفت: وزارت قبلا به ما کمک کرده ولی بابت اینکه هزینه مربی تیم ملی را تامین کنیم مشکلی وجود ندارد. 

اسلامیان درخصوص اینکه گفته می‌شود رقم پرداختی به مربی تیم ملی 5 میلیون دلار است، گفت: نه. این رقم‌ها هم که می گویند نیست. اتفاقا قیمت مربیانی که ما با آنها توافق کرده‌ایم معقول است و مثل دیگر مربیان فوتبال جهان مذاکرات خوب و مثبتی با آنها انجام داده‌ایم البته تاکید می‌کنم مربی مثل کی‌‌روش که به فوتبال ایران آمد واقعا قیمت مناسبی داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان