تاریخ انتشار: 1398/02/24 14:55
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی:
کد خبر: 100124

به دنبال میزبانی فینال جام حذفی خواهیم بود

رئیس جدید هیئت فوتبال خراسان رضوی از تلاش این استان برای میزبانی از دیدار مهم فینال جام حذفی در ورزشگاه امام رضا (ع) خبر داد.
به دنبال میزبانی فینال جام حذفی خواهیم بود

 رئیس جدید هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص زمزمه های میزبانی فینال جام حذفی گفت: صحبت‌هایی با تاج بعد از مجمع انجام دادم و ایشان هم قرار شد پیگیری هایی بکند ولی به هر حال برای برگزاری این بازی متغیرهای زیادی است که باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند. موافقت شورای تأمین هم از جمله مهم ترین آنهاست.

وی افزود: این اشتیاق برای برگزاری فینال جام حذفی در مشهد وجود دارد و خوشبختانه ما زیرساخت خوبی چون ورزشگاه امام رضارا هم داریم و بابرگزاری این مسابقه در مشهد موافقیم.

اصولی با اشاره به دستاوردهایی که میزبانی فینال جام حذفی می تواند برای فوتبال مشهد به همراه داشته باشد اظهار کرد: میزبانی از این بازی فرصت اصلاح روابط بین بخشی را به ما می دهد و از طرفی، تمام توجهات در سطح ملی به مشهد جلب می شود. ما در سال پیش رو به امید خدا و با آسیایی شدن پدیده شهر خودرو باید میزبانی های بین المللی در مشهد داشته باشیم و میزبانی از فینال جام حذفی می تواند زمینه ساز آن میزبانی ها و کسب تجربه برای رویدادهای بین المللی باشد که ان شاءا... در مشهد برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی دیگر، میزبانی فینال جام حذفی می تواند آورده های خوبی از نظر برندینگ هم برای فوتبال مشهد در سطح ملی داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457zem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی کاپیتان باتجربه آ اس رم در پایان فصل

تکلیف دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا فرداشب مشخص می‌شود
آژاکس - تاتنهام؛ نبرد تئورسین‌های بزرگ دنیا