تاریخ انتشار: 1398/02/24 14:58
امید آخرین چیزی است که در سپیدرود می‌میرد
کد خبر: 100122

ربیعی‌فر: قبلا 10 نفره استقلال را شکست داده‌ایم

مربی سپیدرود از انگیزه بازیکنان تیمش برای جستجوی آخرین شانس بقا می‌گوید؛ هرچند به نظر می‌رسد آنها برابر استقلال در آزادی کاری غیرممکن پیش رو داشته باشند.
ربیعی‌فر: قبلا 10 نفره استقلال را شکست داده‌ایم

 سپیدرود در بازی رفت و در استادیوم سردار جنگل با شش گل از استقلال شکست خورد تا شبی تلخ برای هواداران این تیم رقم بخورد. آنها اکنون در آخرین 90 دقیقه لیگ هجدهم باید در آزادی در جستجوی سه امتیاز حیاتی برابر حریف باشند تا امیدهای بقا را برای خود زنده نگه دارند.

مازیار ربیعی فر در خصوص دیدار هفته گذشته و شکست باورنکردنی برابر نساجی در رشت می‌گوید: بازی دو نیمه متفاوت بود؛ ما در نیمه اول بد بازی نکردیم، شروع برای ما خوب بود اما بعد از 20 دقیقه افت کردیم ولی با این شرایط هم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. نتوانستیم گلزنی کنیم و استرس یکی از عاملان بزرگ آن بود.

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی را بد شروع نکردیم، موقعیت‌های بیشتری داشتیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. هر چه از بازی می‌گذشت استرس بازیکنانمان بیشتر می‌شد و روی مسائل فنی تیم تاثیر می‌گذاشت. طبیعی هم بود تیمی که گل می‌خورد برای گلزنی بیشتر تلاش کند و تعویض‌های ما هم هجومی بود.

مربی سپیدرود در خصوص امیدواری این تیم می‌گوید: با این استرس و وضعیتی که در جدول رده بندی داریم ناخواسته گل دوم و سوم را هم دریافت کردیم. می‌توانستیم این بازی را برنده باشیم اما نشد. حالا هر دلیلی که بود بازی را واگذار کردیم و واقعا دلم برای تماشاگران سوخت. بیشتر نگرانی و ناراحتی ما برای طرفداران ماست که از جان و دل مایه می‌گذارند تا تشویق کنند اما نتیجه دلخواهشان رقم نخورد.

ربیعی فر که از سوی داور این دیدار اخراج شد، درباره این اتفاق اینطور توضیح می‌دهد: برای اولین بار در فوتبال اخراج شدم. داور با آنها مهربان‌تر بود و نمی‌توانم بگویم آقای سیدعلی که دوست خودم هم هست از قصد چنین کاری کرده اما این اتفاقی است که افتاده و ما به بازی بعدی نگاه می‌کنیم.

وی درباره آخرین شانس سپیدرود برای بقا و در جدال با استقلال گفت: الان یک شانس بزرگ داریم. همه می‌گویند که سپیدرود دیگر سقوط کرده اما انسان با امید و انگیزه زنده است. یادم است که با داماش گیلان همین استقلال را با نتیجه دو بر یک در آخرین هفته لیگ در ورزشگاه آزادی شکست دادیم. با پرسپولیس هم در رشت بازی داشتیم و 10 نفره آنها را هم شکست داده بودیم. پس امید آخرین چیزی است که برای ما می‌میرد. امیدواریم این اتفاق بیفتد و بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. مطمئنا ما حریف آسانی برای استقلال نیستیم و آنها کار سختی مقابل ما دارند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygz5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سپیدرود با اتوبوس به دیدار استقلال می آید