تاریخ انتشار: 1395/07/11 13:50
کد خبر: 258234

گوندوگان: از منچستریونایتد پیشنهاد داشتم/ بخاطر پپ به سیتی آمدم

هافبک آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی اعتراف کرد که فرصت بازی برای شیاطین سرخ را داشته، اما از تصمیم خود برای انتخاب تیم آبی‌پوش شهر منچستر راضی است.
گوندوگان: از منچستریونایتد پیشنهاد داشتم/ بخاطر پپ به سیتی آمدم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، ایلکای گوندوگان اعتراف کرد که در فصول اخیر می‌توانست برای منچستریونایتد بازی کند، اما با رد کردن پیشنهاداتی که از این تیم داشت، در نهایت به رقیب دیرینه و همشهری آن یعنی منچسترسیتی پیوست.

تابستان امسال مانند سال‌های پیش، شایعات فراوانی درباره احتمال پیوستن گوندوگان به من‌یونایتد وجود داشت، اما او به اولین خرید پپ گواردیولا تبدیل شد و با قراردادی 20 میلیون پوندی در ماه ژوئن به منچسترسیتی پیوست.

او که در سه بازی‌اش برای منچسترسیتی در این فصل یک گل زده است، درباره اخباری که راجع به احتمال پیوستن او به من‌یونایتد منتشر شد و اینکه چرا به این تیم ملحق نشد، اظهار داشت: این خبر آنقدرها هم دروغ نبود. دو یا سه سال پیش زمان مناسبی برای جدا شدن من از دورتموند نبود. من با این تیم قرارداد داشتم و به ترک آن فکر نمی‌کردم. به همین دلیل هیچ بحثی درباره‌اش صورت نگرفت.

بعد از سپری کردن یک فصل سخت در دورتموند که در آن مصدومیت شدید زانو گوندگان را از همراهی تیم ملی آلمان در یورو 2016 محروم کرد، این بازیکن 25 ساله حالا روزهای خوبی را سپری می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه با مربی اسپانیایی‌اش رابطه خوبی دارد، گفت: من و گواردیولا با هم رابطه خوبی داریم و من فقط سعی می‌کنم از او درس بگیرم. او هم فقط تلاش می‌کند که به من نکات جدیدی بیاموزد و نشان دهد که چطور می‌توانم پیشرفت کنم. فکر می‌کنم که هردوی ما از این رابطه لذت می‌بریم. من شیوه بازی گواردیولا را از زمانی که او در بارسلونا و پس از آن در بایرن مونیخ می‌شناسم، چون برابر تیم‌های او بازی کرده‌ام. به همین دلیل تقریباً مطمئن بودم که می‌توانم به سبکی که او می‌خواهد بازی کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkgwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل های زیادی برای بارسلونا می زنم