تاریخ انتشار: 1398/02/28 14:20
فکر می‌کردم تراکتورسازی قهرمان می شود
کد خبر: 99647

ثاقبی: بی احساس نیستم و از چالش استقبال می‌کنم

هافبک تکنیکی و گلزن پیکان آخرین بازی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد هرچند خودش معتقد است فصل خوبی را سپری نکرده است.
ثاقبی: بی احساس نیستم و از چالش استقبال می‌کنم

شاهین ثاقبی وقتی از سپاهان به پیکان پیوست دچار مصدومیت شد و دیر به میادین آمد اما در همان نیم فصل اول از زمان حضورش در بازی های پیکان تیم نتایج خوبی هم گرفت. اما سبک بازی و سپس تغییرات کادرفنی باعث شد تا این هافبک تکنیکی و گلزن فصل درخشانی را سپری نکند. خودش در این رابطه گفت:« این فصل برای من زیاد فصل خوبی نبود. ما از اول فصل قصد داشتیم سهمیه بگیریم اما با بدشانسی و تمرکز کم نشد که بشود. اما انشالله فصل بعد چه ما باشیم و چه نه پیکان بتواند به جایگاه اصلی اش برسد.»

او درباره بازی آخر پیکان برابر نساجی هم گفت:« من به خاطر مصدومیت همراه تیم به قائمشهر نرفتم اما خیلی بد شد که باختیم. می توانستیم با سه امتیاز بازی به رتبه های هفتم و هشتم برسیم اما باختیم و یازدهم شدیم.»

ثاقبی در این رابطه که آیا پیکان پتانسیل کسب سهمیه آسیایی را دارد هم گفت:« پیکان باشگاهی است که همیشه به موقع به تعهداتش عمل می کند و جزو باشگاه های خوب ایران است. به نظرم حقش بود که سهمیه بگیرد و جایگاه بهتری داشته باشد. امیدوارم برای سال های آینده حتی هزینه بیشتری هم بکنند تا تیم نتایج بهتری بگیرد.» او با اشاره به اینکه چرا پیکان با  وجود بازیکنان نامداری که داشت نتوانست نتایج خوبی بگیرد گفت:« به نظر من ما می توانستیم خیلی هجومی تر از این کار کنیم اما سعی می کردیم که خیلی دفاع کنیم. این هم می تواند یک نوع تاکتیک باشد.»

یکی از انتقاداتی که به شاهی ثاقبی می شود این است که او بلندپروازی زیادی ندارد والا می توانست در سطح بالاتری بازی کند. خودش در این رابطه گفت:«شاید یک بخشی از این حرف درست باشد اما من بعد از تمام شدن سربازی ام در تراکتور می خواستم در این تیم بمانم اما به اجبار به سپاهان برگشتم و به من رضایتنامه ندادند. پارسال هم سپاهان خیلی بد بسته شده بود و از شانس من تیم شرایط خوبی نداشت.» او افزود:« ولی من آماده چالش های بزرگتر و جدیدتر هستم و برخلاف نظر شما جاه طلبی های زیادی در فوتبال دارم.»

هافبک پیکان در پایان درباره قهرمان این فصل از رقابت ها هم گفت:« من تا قبل از بازی با سپیدورد فکر می کردم تراکتورسازی قهرمان می شود ، حقشان هم بود اما خب این تیم بدشانسی آورد و آن اتفاق ها برایش افتاد. من فکر می کردم تراکتورقهرمان می شود اما بعد از آن بازی فهمیدم شانس اصلی پرسپولیس است.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjonn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/طاهری مچ طارمی را خواباند/ملی پوش های استقلال، هر روز بیشتر از دیروز/صادرات ادامه دار ایران به لیگ قطر!