تاریخ انتشار: 1398/02/28 17:00
کد خبر: 99622

کمک 100 هزار دلاری AFC به استان‌های سیل زده

رئیس فدراسیون فوتبال از تصویب کمک ‌صد هزار دلاری کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور بازسازی و ساخت ورزشگاه‌های آسیب دیده در استان‌های سیل زده کشور خبر داد.
کمک 100 هزار دلاری AFC به استان‌های سیل زده

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال‌، رئیس فدراسیون فوتبال از تصویب کمک یکصدهزار دلاری کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور بازسازی و ساخت ورزشگاههای آسیب دیده در استان های سیل زده کشور خبر داد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این موضوع اظهار داشت: با توجه به سیل گسترده ای که متاسفانه در کشور روی داد و بسیاری از هموطنان عزیزمان را دچار مشکلات جدی کرد فدراسیون فوتبال در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خودش وارد عمل شد. از سویی در خدمت رسانی به سیل زدگان استان های خوزستان، لرستان و سایر استان ها با راه اندازی موکب شهدای جامعه فوتبال کار خودمان را آغاز کردیم و از سوی دیگر با انجام پیگیری های لازم خوشبختانه موفق شدیم موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا را جهت دریافت مبلغ 100 هزار دلار جلب کنیم که این مبلغ به استان های آسیب دیده پرداخت خواهد شد.

گفتنی است طبق گزارش های دریافتی از کمیته مسئولیت های اجتماعی فدراسیون فوتبال در حوادث سیل اسفندماه و فروردین ماه سال جاری به ورزشگاهها و سالن های ورزشی رشته های فوتبال و فوتسال در 18 شهرستان آسیب های جدی و خسارات شدیدی وارد شده که از کمک کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور بازسازی و ترمیم این ورزشگاهها استفاده خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygxee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر