تاریخ انتشار: 1398/02/30 12:34
کد خبر: 99423

طهماسبی: بازیکنان نوشهری زیادی به فوتبال تزریق کردیم؛ به امید روزهای بهتر!

مجید طهماسبی مربی نوشهری و برادر بهمن طهماسبی مهاجم اسبق استقلال تهران در مصاحبه ای با سایت فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت.
طهماسبی: بازیکنان نوشهری زیادی به فوتبال تزریق کردیم؛ به امید روزهای بهتر!

مجید طهماسبی مربی فعلی تیم بزرگسالان ستارگان چالوس در مصاحبه ای با خبرنگار ما گفت: بازیکنان زیادی از چالوس و نوشهر به فوتبال کشور معرفی کرده ام. مربی کاسپین نوشهر و مربی بزرگسالان ستارگان چالوس هستم و بازیکنان زیادی به لیگ‌های معتبر منتقل کردم و همه آن ها از همین شهر بوده اند.

او در دامه افزود: بازیکنان زیاد و مستعدی را پرورش دادیم و به فوتبال تزریق کردیم در راستای این اقدامات امیررضا شیخی راد (اکادمی کیا)، میلاد  مسعود حسینی (مقاومت تهران)، مسعود ذوالفقاری (مقاومت تهران)،مهدی متاجی، محمد کیا و مجتبی صادقی (ایرانمهر)، کسری لهراسبی(کیانمهر) مهدی مهرپور، محسن محمد پور، احمد قمی و دانیال ابوالقاسمی (لیگ کشوری)، مهدی بیژنی، شایان امیرزاده، سید محمد موسوی (باشگاه شاهین طلایی تهران) و امیرخزایی بازیکن فصل گذشته ملوان بندر انزلی فوتبال ساحلی لیگ برتر بزرگسالان هم فوتبالش از باشگاه بهمن نوشهر زیر نظر برادران طهماسبی شروع کرد. 

در این فصل نیز شایان عبدالمحمدی بازیکن ستاره سرخ کاشان در لیگ سه کشور رده بزرگسالان هم فوتبالش از باشگاه بهمن نوشهر زیر نظر ما شروع کرد.

طهماسبی در پایان گفت: به امید روز های بهتر و ساختن بازیکنان بهتر با کادر فنی مجرب باشگاه که فردین طهماسبی مربی و مرتضی رحیمی سرپرست کاسپین نوشهر در کنار ما می باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjoda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر فرصت یک اشتباه هم ندارد/ استقلال مقابل السد شانس دارد، اما زیاد نیست

 از داور بازی های آسیایی تقدیر شد/ دیدار دو استقلالی بعد از ۱۴ سال
در جریان دیدار خبرنگاران و رسانه ورزش همدان