تاریخ انتشار: 1398/02/31 12:21
کد خبر: 99302

اظهارنظر مدافع تبریزی‌ها درخصوص قهرمانی پرسپولیس

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز انتخاب این تیم را یکی از دلایل عملکرد خوبش در فصلی که گذشت، دانست.
اظهارنظر مدافع تبریزی‌ها درخصوص قهرمانی پرسپولیس

 محمدحسین کنعانی‌زادگان  در مورد فصلی که در ماشین‌سازی پشت سر گذاشت، گفت: من فصل خوبی را پشت سر گذاشتم، چون در انتخاب تیمم دقت کردم و در این راه مدیر برنامه‌های جدیدم نیز به من کمک کرد تا بهترین تصمیم را بگیرم. امسال با مربیانی مثل فیروز کریمی و رضا مهاجری کار کردم که آنها در طول فصل خیلی به من کمک کردند. باید از مجموعه باشگاه ماشین‌سازی از جمله آقایان زنوزی، نصیرزاده، بازیکنان، کادر تدارکات و ... هم تشکر کنم که در فصل گذشته به من کمک کردند.

وی در ادامه افزود: بعد از مصدومیتی که داشتم، جام جهانی را از دست دادم، ولی خدا را شکر می‌کنم که فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. من سه گل زدم، سه پاس گل دادم و در جام ملت‌ها هم بازی کردم. امیدوارم که در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

 مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی خواهد گرفت، عنوان کرد: فعلاً می‌خواهم استراحت کنم،‌ اما حتماً مدیربرنامه‌هایم بهترین تصمیم را خواهد گرفت. من چند پیشنهاد داخلی و خارجی دارم، ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

کنعانی‌زادگان با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: پرسپولیس از ابتدای لیگ شروع خوبی داشت و در نیم‌فصل اول امتیازهای زیادی جمع کرد. آنها با اینکه در هفته‌های آخر امتیازهای حساسی از دست دادند، ولی به پشتوانه نتایج خوبی که در نیم‌فصل اول گرفتند در نهایت به قهرمانی رسیدند.

وی درباره احتمال انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: ویلموتس مربی بزرگی است. امیدوارم هر مربی که قرار است به تیم ملی بیاید، بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2795av

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای عجیب دوربین به ضرر فیروز کریمی تمام می شود!