تاریخ انتشار: 1395/07/11 18:57
کد خبر: 258169

شمسایی: هر ۵۰ سال یکبار چنین تیم یک دستی داریم/ باید فکری جدید داشته باشیم و برای چهار سال آینده برنامه ریزی کنیم

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران معتقد است که تیم ملی فوتسال ما در این دوره تیمی بسیار همدل و یکدست بود که هر 50 سال یکبار این اتفاق می‌افتد.
شمسایی: هر ۵۰ سال یکبار چنین تیم یک دستی داریم/ باید فکری جدید داشته باشیم و برای چهار سال آینده برنامه ریزی کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید شمسایی درباره کسب مقام سوم تیم ملی فوتسال در جام جهانی، گفت: برای اولین بار بود که در کل رشته‌های تیمی ایران ما موفق به کسب مدال در جهان شدیم و این باعث افتخار برای کل ورزش است، تبریک می‌گویم به بازیکنان و کادر فنی و فدراسیون فوتبال که این افتخار را به وجود آوردند.

وی افزود: در این دوره تیم‌های اول، دوم، سوم و چهارم دوره قبل حذف شدند و ما نباید این موضوع را فراموش کنیم، ما حالا یک قطب در فوتسال هستیم و امیدوارم در دوره بعدی این افتخار را تکرار کنیم تا نگویند که فقط یک جرقه بود. در این دوره تیم بسیار خوبی داشتیم و هر ۵۰ سال یکبار این چنین تیمی یک دست و همدل داریم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ادامه داد: این افتخارات ما باید ادامه دار باشد مثل اسپانیا و برزیل که همیشه مدعی هستند و فقط این دوره حذف شدند، ما هم همیشه در آسیا مدعی هستیم و این اتفاق باید در مسابقات جهانی هم بیفتد. موضوعی که در این مسابقات امسال اهمیت زیادی برای تیم ما داشت این بود که ایران در اکثر بازیها عقب افتاد اما توانست به بازی برگردد و پیروز شود.

وی افزود: از الان باید فکری جدید داشته باشیم و برای چهار سال آینده برنامه ریزی کنیم حالا همه ایران را یک قطب میدانند و ما هم بازیکنانی را که نخبه هستند را باید کم کم به تیم ملی تزریق کنیم.

شمسایی در پایان بیان کرد: در آخر تبریک ویژه میگویم به احمد اسماعیل‌پور که سومین بازیکن برتر جام شد و این افتخار بزرگی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyvlq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام تبریک سرمربی استقلال به تیم‌ملی فوتسال

چون ناظم الشریعه موفق شده مایلی ها را زیاد کنیم؟
دست آویزی جدید برای انتقاد از کی روش

تیم ملی والیبال دو روز زودتر به ریو می رود
16روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛