تاریخ انتشار: 1398/03/03 12:26
کد خبر: 98997

واکنش مدیربرنامه‌های جهانبخش به اظهارات نصیرزاده

مدیربرنامه های بازیکن سابق گسترش فولاد نسبت به اظهارات نصیرزاده واکنش نشان داد.
واکنش مدیربرنامه‌های جهانبخش به اظهارات نصیرزاده

مدیربرنامه های امید جهانبخش در ادامه مشکلاتش با مدیرعامل باشگاه ماشین سازی هوشنگ نصیرزاده به دفاع از این بازیکن پرداخت و به خبرنگار ورزشی فارس گفت: جدا از این که جاهل خواندن من در رسانه مصداق سب است و می توان آن را در دادگاه های صالحه پی گیری کرد باید بگویم بله ما قطعا جاهل بودیم که بالاجبار ستاره فصل را در حالی که استقلال،ذوب آهن، سایپا و پیکان می خواست به گسترش فولاد ‌آوردیم و تن به بندهایی ندادیم که تا ٤٠٪؜ قرارداد باشگاه می تواند جریمه کند اما از بازیکنانی که به تراکتورسازی یا ماشین سازی قصد دارند بروند می خواهم مثل ما جاهل نباشند و از اکنون بدانند که آقای زنوزی هر پاداش و هدیه ای که می دهد را توسط مدیر زیر مجموعه خود در قرارداد لحاظ می کند و برای آقای نصیرزاده آرزوی جاهل های بیشتری دارم که بتوانند با بندهای خود حق دیگران را ندهند.

وی افزود: برای ما که جاهل هستیم اصلا مهم نبود که مثال چه هست وجه نقدی یا هدیه ای ، مهم نفس کار است که در دادگاه به صراحت می گویند می خواهیم پاداش برد مثلا بازی با سپاهان را پس بگیریم و ماده قانونی هم می ‌آورند. عرف فوتبال که سالها در ‌آن بوده ایم این طور نیست. آقای زنوزی هم ‌آنقدر سخاوتمند هستند که هدیه را در قرارداد لحاظ نکنند اما جناب زنوزی این خواسته برای پس گرفتن پاداش در دادگاه مطرح شد.

وی در مورد سه نوع قرارداد هم افزود: آقای نصیرزاده انگار به این جمع بندی رسیده اند که همه غیر از خودشان در این فوتبال جاهل هستند و می توانند با بازی با کلمات مانع احقاق حقوق دیگران شوند ، در مورد سه قرارداد باید بگویم که هیچگاه از سه نوع قرارداد صحبت نکرده است، ما از سه نسخه متفاوت از یک قرارداد صحبت می کنیم.ما هر آنچه را باشگاه در اختیارمان گذاشته است را در اختیار داریم و از ابتدا که قصد حضور در گسترش فولاد را داشتیم بندهای جریمه را نپذیرفتیم. حتی ایشان ابتدا خواسته ما را نمی پذیرفتند و ما به آقای فراز کمالوند مربی وقت نفت ابادان تماس گرفتیم که به ابادان بر می گردیم و ایشان پس از مدتی تماس گرفتند و فرمودند که جریمه ها را حذف کنید و قرارداد خود را به امضا برسانید، آنها قبول کرده اند.چطور یک بازیکن که بند های جریمه او حذف شده است را نمی پذیرد و بگوید نه آقای نصیرزاده من این قرارداد که بندهای جریمه حذف شده است را نمی خواهم ، قراردادی را بیاورید که بنده های جریمه قرارداد در آن هست. ٧ ساعت اختلاف ما بر روی همین بند ها بود. ببنید اصل ماجرا این است که امید جهانبخش یک قراردادی با نفت آبادان امضا کرد و پس از مدتی جدا شد و باشگاه گسترش فولاد ادامه مبلغ مالی آن قرارداد را می بایست پرداخت می کرد.

مدیربرنامه های جهانبخش تاکید کرد: همه اینها به کنار آقای نصیرزاده به دادگاه بیاید و به قر‌آن کریم قسم یاد کند که بندهای جریمه را طبق بحث که زمان قرارداد کردیم و توافق صورت گرفته نباید حذف می شد ،ما از خواسته خود صرف نظر می کنیم.این پرونده از این لحاظ اهمیت دارد که این نوع قرارداد در فوتبال ایران در حال رشد است. باشگاهداری با برده داری فرق می کند که از او استفاده شود که تعیین کننده ترین فرد در فوتبال بازیکنان هستند و حق آنها داده نشود. تا ٤٠٪؜ باشگاه حق جریمه داشته باشد،مالیات پرداخت کند، ٥٪؜ حق عضویت به فدراسیون بدهد، ایفمارک که تست سلامتی است و همه جای دنیا باشگاه هزینه های تست پزشکی را می دهد را از بازیکن کسر کنند اما در لیگ ایران بازیکن باید پرداخت کند،کارگزاران حق الزحمه دریافت کنند و در نهایت ٢٠٪؜ پایانی هم باقی می ماند که اکنون کمیته تعیین وضعیت مملو از شکایت است. واقعا حق جهانبخش این نبود و شخص آقای نصیرزاده می داند که چه اتفاقی برای او افتاد. اکنون حداقل حق مادی او را پرداخت کنید.در پایان باید بگویم آقای نصیرزاده دارند اعتماد را در فوتبال مخدوش می کنند و این کار خوبی نیست ، او کاری می کند که نه تنها کسی به بندهای قراردادی که با مجموعه های زیر نظر آقای زنوزی کار می کنند اعتماد نداشته باشند که حتی نمی توان به خودکاری که این قراردادها با آن تنظیم می شود هم اعتماد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3686ny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جهانبخش از اخراج آقای سرمربی سود زیادی کرد!