تاریخ انتشار: 1398/03/04 15:30
کد خبر: 98880

توصیه پیش‌کسوت استقلال به مدیران این تیم

کاپیتان سابق استقلال اعلام کرد مهمترین وظیفه مدیران در حال حاضر انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان جدید است.
توصیه پیش‌کسوت استقلال به مدیران این تیم

 و به نقل از ایلنا، محمود فکری کاپیتان سابق استقلال معتقد است در مجموعه استقلال صداقت وجود ندارد که اگر بود شاید استقلال نتایج بهتری کسب می‌کرد. با مربی موفق سالهای اخیر فوتبال ایران در خصوص شرایط تیم و جدایی شفر و حضور مربی احتمالی خارجی دقایقی به صحبت پرداختیم.

 یک فصل فوتبالی دیگر برای استقلال به پایان رسید و این تیم نتوانست جامی کسب کند.

به نظر من الان زمان تصمیم‌گیری مدیران است. باید بدانید آن‌ها چه کاری می‌خواهند انجام دهند. مهمترین بخش مسوولیتی مدیران در حال حاضر انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان جدید است.

 این روزها بحث حضور مربی خارجی در استقلال داغ‌تر از همیشه است. ارزیابی شما چیست؟

من شنیده‌ام جذب مربی خارجی ممنوع شده است. در صحبت‌هایم پیش از این هم گفته بودم که استقلالی‌ها باید به دنبال جذب مربی داخلی باشند که در حال حاضر بهترین گزینه آقای قلعه‌نویی هستند زیرا سالها در استقلال مربیگری کرده‌اند و به عنوان خوبی دست یافتند. حضور مربی خارجی هم بستگی به بودجه دارد که با توجه به بودجه مورد نظر نمی‌توانند مربی خوبی بیاورند. درست است که فصل گذشته بابت مربی خارجی یک میلیون دلار هزینه شد که آن هم همه‌اش به کیفیت مربی بستگی داشت.

 با رفتن شفر از استقلال موافق بودید؟

مدیران استقلال می‌توانستند شفر را نگه دارند و بعد از این چند بازی با او خداحافظی کنند. اگر می‌برد این‌شانس را داشت تا فصل بعد هم در‌شانس مربیگری استقلال باشد و اگر هم نتیجه نمی‌گرفت همین اتفاقات می‌افتاد. به نظر من استقلال می‌توانست امسال هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا عناوین بهتری را کسب کند.

 فکر می‌کنید چه عواملی باعث شد تا مدیران استقلال تصمیم برکناری شفر را بگیرند؟

در کل مجموعه استقلال همه آن‌هایی که وجود دارند در خیلی از جاها به دروغ می‌گویند ما عاشق هواداران هستیم در حال که من فکر می‌کنم آن‌ها پشت فرهاد مجیدی پنهان شدند.

 این روزها بحث خداحافظی مهدی رحمتی از استقلال شنیده می‌شود؟

مهدی رحمتی سالها در استقلال حضور داشته و عملکرد خوبی هم در تیم از خود بر جای گذاشته است. فکر می‌کنم اگر او الان از استقلال خداحافظی کند برایش بهتر خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewm9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باید ببینیم چه فکری در سرشفر است/احتمال صعود استقلال به دور بعد بسیار کم است

فکری:من مدیریت باشگاه انتقاد دارم نه سرمربی
رفتار شفر باعث به هم ریختن تیم شد؛