تاریخ انتشار: 1398/03/04 19:51
آرزوی این افراد سوختن من است
کد خبر: 98853

مصاحبه مهم با فرهاد مجیدی: از نقل و انتقالات تا آینده نیمکت آبی ها

فرهاد مجیدی در گفتگویی اختصاصی با درباره وضعیتش در استقلال صحبت می کند.
مصاحبه مهم با فرهاد مجیدی: از نقل و انتقالات تا آینده نیمکت آبی ها

 مجیدی در این گفتگو از توافقاتش پس از بازی پدیده و همچنین شرایط تیم در نقل و انتقالات می گوید و همچنین از افرادی که به بهانه سوختن در مسیر او سنگ اندازی کردند انتقاد کرد. مجیدی به جد عقیده دارد در تیم استقلال جوان های شایسته ای وجود دارند که پاسخگوی نیاز این تیم در فصل آینده هستند. این گفت و گوی مهم را بخوانید:

*می‌خواهیم به طور مشخص از شما بپرسیم که وضعیت تیم بستن استقلال به کجا رسیده؟

طبق توافقی که بعد از بازی با پدیده در جلسه با آقای فتحی انجام گرفت، قرار شد تیم فصل آینده تحت نظر من بسته شود. پافشاری من برای این شرط به خاطر این بود که نمی‌خواستم استقلال مثل فصل‌های گذشته فرصت را به خاطر مشخص نبودن سرمربی آینده‌اش از دست بدهد.

*گویا بازیکنانی مثل محمدرضا حسینی و رضا اسدی و سیاوش یزدانی در لیست شما حضور دارند. چه گزینه‌های دیگری را برای استقلال درنظر دارید؟

خیر، این سه بازیکن جزو لیست من نیستند. هنوز مشخصات دقیق قراردادها به دست من نرسیده و لیستی هم به باشگاه ندادم. استقلال اوضاع نگران کننده‌ای دارد. من بعد از بازی با العین چندین بار با آقای فتحی و آقای خطیر تماس گرفتم و تاکید داشتم که تیم فصل قبل حفظ شود و به جای خریدهای بی‌مورد به فکر جوانان باکیفیتی باشیم که در مجموعه استقلال حضور دارند. کیفیت بعضی‌ از جوانهای ما بهتر از برخی اسامی است.

*اما اخبار موثقی به گوش می‌رسد که باشگاه استقلال با این بازیکنان مشغول مذاکره است.

بله من هم این خبرها را شنیدم. مثلا می‌گویند فلان پیشکسوت با این دو بازیکن صحبت کرده. آیا نباید به این افراد گفت چرا در اموری که به شما مربوط نیست، دخالت می‌کنید؟! استقلال صدها پیشکسوت راستین و محترم دارد. من ارادتمند تک‌تک آنها هستم اما عده‌ای فرصت‌طلب دست از سر استقلال برنمی‌دارند.

*این فرصت‌طلب‌ها که شما می‌گویید چه کسانی هستند؟

من اگر لازم باشد، حتما به اسامی اشاره می‌کنم. عده معدودی از پیشکسوتان در حال سو استفاده از جایگاه خود هستند. اسم رمز عملیات‌شان این است که فرهاد مجیدی نسوزد اما هدفشان جز سوختن من چیزی دیگری نیست. خودشان را دلسوز معرفی می‌کنند اما آرزویشان این است که امثال من هیچ وقت در استقلال نباشند تا جایشان تنگ نشود. از این آقایان باید پرسید، شما که اینقدر نگران سوختن من هستید، با همه ناکامی‌هایی که به عنوان مربی و مشاور در کارنامه خود دارید، پس چرا هیچ وقت نمی‌سوزید؟ چرا هنوز هستید؟ چرا بازنشسته نمی‌شوید؟ فرهاد مجیدی با نشستن روی نیمکت استقلال نمی‌سوزد. این شما هستید که می‌خواهید با مشورت‌ها و رفتارهای پشت پرده‌تان گزینه‌ای به نام فرهاد مجیدی را بسوزانید. چرا بعضی از این آقایان زمانی که گل سالم استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان مردود اعلام شد و حق استقلال را خوردند، اعتراض نکردند؟ شاید به این خاطر حرفی نزدند که آرزویشان سوختن امثال من است. به من چه ارتباطی دارد که به شما استقلال یا تیم لیگ برتری نمی‌دهند؟ آنها می‌دانند با حضور من نمی‌توانند به رفتارهای غلطشان ادامه دهند. به من می‌گویند برای سرمربی شدن باید با آنها تماس بگیری و با زبان نرم حرف بزنی. نه، من اهل این اداها نیستم. متاسفانه بعضی از این افراد آقای فتحی را دوره کرده‌اند و با مشورت‌های غلط می‌خواهند وضعیت را بدتر کنند. اگر پای منفعت مالی وسط نباشد، اگر به فکر جایگاه خودشان نباشند، مطمئنا شاهد وضعیت بهتری بودیم اما کاش ناصرخان حجازی و منصورخان پورحیدری زنده بودند و این وضعیت را می‌دیدند. آنها اگر اسطوره شدند به خاطر این بود که دنبال سهم‌خواهی نبودند و استقلال را برای خودشان نمی‌خواستند. این روزها بیش از هر زمانی دلم برای این عزیزان تنگ است.

*با این وضعیت شما به آینده امیدوار هستید؟

بازهم باید تاکید کنم که تیم فصل قبل حتی‌الامکان حفظ شود. همه اصرار من تا به امروز این بوده که وقت را از دست ندهیم. همین حالا هم دیر شده. نباید اشتباه فصل قبل تکرار شود. پارسالم وقتی تیم به اردوی ترکیه رفت، اکثر بازیکنانی که مقابل السد بازی کردند در اردوی بدنسازی حضور نداشتند. ما باید اسکلت تیم را حفظ کنیم و فورا خریدهای لازم را انجام بدهیم. به آینده در شرایطی می‌توان امیدوار بود که فرصت را بیش از این از دست ندهیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awdoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال با ستاره لیگ برتری به توافق رسید/خط دفاع را بیمه میکند؟