تاریخ انتشار: 1398/03/04 20:18
دوباره به دنبال تلمو زارا؛
کد خبر: 98849

یک رکورد تاریخی در انتظار لیونل مسی (عکس)

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا، می تواند امشب نام خود را در تاریخ کوپا دل ری جاودانه کند.
یک رکورد تاریخی در انتظار لیونل مسی (عکس)

 لیونل مسی این فصل موفق شد برای ششمین بار در طول دوران حرفه ای درخشان خود عنوان ال پیچی چی را فتح کرده و آقای لالیگا شود و به رکورد تلمو زارای افسانه ای برسد. حالا امشب و در جریان فینال کوپا دل ری، مسی به دنبال رسیدن به یک رکورد دیگر از تلمو زارا خواهد بود. لیونل مسی تا به حال در 5 فینال کوپا دل ری گلزنی کرده و می تواند با گلزنی در بازی امشب، به رکورد گلزنی در 6 رکورد مختلف تلمو زارا برسد.

لیونل مسی اولین گل خود در سال 2009 و در جریان برتری 1-4 بارسا برابر بیلبائو به ثمر رساند و همانند این اتفاق و برابر همین بیلبائو در سال 2012، مسی باز هم موفق به گلزنی شد.

جالب اینجاست مسی در فینال 2015 نیز مقابل بیلبائو موفق به باز کردن دروازه حریف شد که یکی از گل های او با دریبل چند بازیکن از گوشه محوطه، از صحنه های فراموش نشدنی هنرنمایی های مسی است. گلزنی در فینال 2017 مقابل آلاوس و فینال فصل قبل برابر سویا، در مجموع گلزنی در 5 فینال را برای مسی رقم زده و حالا او امشب می تواند نام خود را کنار تلمو زارا جاودانه سازد.

اما لیونل مسی در دو فینال یک دهه اخیر خود در کوپا دل ری برابر رئال مادرید در گلزنی ناکام بوده و اتفاقا بارسلونا هر دو بار نیز مغلوب رقیب دیرینه شده است. مسی همچنین در فینال سال 2016 برابر سویا نیز موفق به گلزنی نشد اما دو پاس گل داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3686v7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار عجیب مسی مقابل رئال/طلسم ابر ستاره بارسا شکسته می شود؟