تاریخ انتشار: 1398/03/04 20:23
کد خبر: 98848

برنامه ویژه برانکو در دوئل با قلعه نویی

برانکو با امید به بازیکنان شوتزنی که در ترکیب خود دارد، برنامه ویژه ای را برای امیر قلعه نویی تدارک دیده است.
 برنامه ویژه برانکو در دوئل با قلعه نویی

 پرسپولیس و سپاهان در شرایطی به مصاف هم می روند که در طول فصل قرمزها امتیاز بیشتری از زردپوشان اصفهان گرفتند اما در دوئل رودررو، زور هیچ کدام از دو تیم به هم نرسید و به دو تساوی در تهران و اصفهان بسنده کردند. حالا دوئل سوم در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود و شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای دبل در قهرمانی، باید از سد تیم سرسخت امیر قلعه نویی بگذرند.

برانکو پس از دو روز استراحت به شاگردانش، حالا تمرینات تیمش را با فشار حداکثری برگزار می کند و قصد دارد برنامه های ویژه ای را در این بازی به اجرا بگذارد. در سه تمرین اخیر تیم پرسپولیس، شوتزنی به سمت دروازه جزو تمرینات اصلی بوده است. کادرفنی قرمزها با اتکا به مهره های شوتزنی چون احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی و... قصد دارد دفاع سپاهان را با شوت از راه دور مغلوب کند و در واقع کاری را انجام دهد که عزت اله پورقاز در بازی لیگ برتر انجام داد.

البته این تمام برنامه های برانکو نیست. او به همراه کادرفنی اش و با علم به نقاط ضعف تیم سپاهان، تلاش دارد تا از مهره های سرعتی خود نیز در کناره ها بهره ببرد و زردپوشان را در فشار بیشتری قرار دهد؛ اتفاقی که بی تردید با پاسخ تیم حریف نیز روبرو می شود و همین قدرت یکسان دو تیم سبب شده تا هواداران در انتظار یک بازی بزرگ باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4575v9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احساس خطر در نزدیکی های اردوی سرخ

تمجید ژنرال از برانکوی سرخپوش
بعد از برد درگیری راه نیندازیم