تاریخ انتشار: 1398/03/05 11:40
کد خبر: 98784

جام جهانی جوانان؛ شکست تیم های آسیایی

در روز سوم جام جهانی جوانان در لهستان دو نماینده آسیا در برابر حریفان خود شکست خوردند.
 جام جهانی جوانان؛ شکست تیم های آسیایی

 فوتبال آسیا با چهار تیم در جام جهانی زیر 20 سال در لهستان حاضر است که در روز سوم بازی ها کره جنوبی در برابر پرتغال یک بر صفر شکست خورد و عربستان هم در برابر فرانسه نتیجه بازی را با دو گل واگذار کرد. جالب اینکه در جام جهانی دوره قبل که در سال 2017 در کره جنوبی برگزار شد ایران با مربیگری امیر حسین پیروانی با پرتغال بازی کرد که دراین بازی تیم ایران در ثانیه های پایانی بازی و با گل به خودی دو بر یک بازنده شد.

اما دو نماینده دیگر آسیا هم در روز اول و دوم بازی ها به میدان آمدند که ژاپن در برابر اکوادور به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و قطر هم 4 گل از تیم نیجریه خورد. نمایندگان فوتبال آسیا در اولین بازی عملکرد خوبی نداشتند. از 4 بازی و 12 امتیاز ممکن تنها یک تساوی و یک امتیاز به دست آمد و در سه دیدار تیم های آسیایی شکست خوردند و با این روند صعود به دور حذفی بازی ها شاید برای تیم های آسیایی غیر ممکن باشد.

گفتنی است جام جهانی جوانان در لهستان با حضور 24 تیم و در 6 گروه چهار تیمی در جریان است که در پایان مرحله گروهی 16 تیم به دور حذفی صعود خواهند کرد. تیم های اول و دوم هر گروه به همراه چهار تیم برتر سوم. در مرحله بعدی بازی ها حذفی می شود. ایران در دوره قبلی بازی ها یکی از 24 تیم شرکت کننده بود. نتایج روز سوم بازی ها از این قرار است:

*پرتغال 1 – کره جنوبی 0

*فرانسه 2 – عربستان 0

*پاناما 1- مالی 1

*آرژانتین 5 – آفریقای جنوبی 2

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lly67

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت تیام؛ جذاب‌ترین انتقال تابستانی استقلال!
خبری که مهاجم سنگالی آن را تایید کرد

با ادامه روند مثبت در لیگ قهرمانان

تاج: همه باشگاه ها به سیل زدگان کمک خواهند کرد
از afc برای خوزستان کمک می گیریم