تاریخ انتشار: 1398/03/05 11:55
روزنامه sun مدعی شد
کد خبر: 98780

کاپیتان من سیتی در یک قدمی لیگ ستارگان قطر

روزنامه مطرح جزیره با بسته شدن پرونده این فصل باشگاهی انگلیس از کوچ قریب الوقوع کاپیتان اسپانیایی من سیتی به فوتبال قطر خبر داد.

 یکی از شاخص ترین چهره های حال حاضر باشگاه منچسترسیتی، داوید سیلوا کاپیتان تکنیکی و چپ پای اسپانیایی است. این بازیکن که نقشی کلیدی در موفقیت های تیم پپ گواردیولا در این فصل از جزیره داشت تا سه گانه داخلی را بالای سر ببرد با توجه به اتمام قرارداد و بالا رفتن سن از شانس چندانی برای ادامه همکاری با سیتیزن ها برخوردار نیست.

در آستانه باز شدن پنجره تابستانی فوتبال اروپا روزنامه مطرح sun انگلیس امروز در گزارشی مفصل در خصوص آینده کاپیتان من سیتی با تیتر درشت از کوچ این ستاره به فوتبال قطر و پوشیدن پیراهن یکی از باشگاه های متمول حاضر در لیگ ستارگان خبر داد که همین ادعا بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های عرب حاشیه خلیج فارس به خصوص دوحه داشت.

استاد الدوحه با اشاره به گزارش چاپ شده در روزنامه معروف جزیره به گمانه زنی در خصوص تیم آینده داوید سیلوا پرداخت و از سه باشگاه الغرافه، الدحیل و همین طور الریان به عنوان تیم هایی نام برد که ظرفیت عقد قرارداد با ستاره اسپانیایی و بهره بردن از تجربیات و توانایی های او را دارند.

01408566


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewme6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیلوا به تمرینات منچسترسیتی بازگشت