تاریخ انتشار: 1398/03/05 12:05
کد خبر: 98778

سامان قدوس: سال بعد برای آمیان بهتر بازی می‌کنم

سامان قدوس، ملی‌پوش کشورمان که در باشگاه آمیان فرانسه بازی می‌کند در پایان فصل لیگ این کشور با وبسایت le11amienois.fr گفتگو کرد و گفت سال بعد برای آمیان بهتر بازی خواهد کرد.
 سامان قدوس: سال بعد برای آمیان بهتر بازی می‌کنم

 آمیان، تیم فرانسوی‌ای که سامان قدوس، ملی‌پوش فوتبال کشورمان را در اختیار دارد در آخرین هفته لیگ1 فرانسه موفق شد حریفش گنگام را 2-1 شکست داده و در پایان فصل با 38 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی این لیگ 20 تیمی قرار بگیرد.

در پایان فصل لوشامپیونا وبسایت le11amienois.fr با سامان قدوس مصاحبه‌ای انجام داد که فرازهایی از آن را در ادامه می‌خوانید.

خبرنگار این وبسایت ابتدا از قدوس پرسید آیا از اینکه با پیروزی مقابل گنگام در هفته آخر و با کسب رتبه پانزدهم لیگ به کارتان پایان دادید احساس رضایت می‌کنید؟  قدوس در پاسخ گفت:"بله البته. نمی‌دانم چطور توضیح بدهم ولی انگار بار بزرگی از روی دوشمان برداشته شده. ما فصل خیلی سختی داشتیم ولی به هدف‌مان رسیدیم و از این بابت خیلی خوشحالیم. ما در لیگ1 باقی ماندیم و این برایمان از هر چیزی مهمتر است".

خبرنگار از سامان پرسید علت اصلی خوشحالی‌تان این است که فصل خیلی سختی داشتید؟ قدوس در پاسخ گفت:" بله. ولی از این به بعد به آینده فکر می‌کنیم. ما در لیگ1 ماندگار شدیم ولی می‌خواهیم پیشرفت کنیم. من در تیم هم‌تیمی‌های عالی‌ای دارم که بازیکنان خیلی خوبی هستند. ما دست به دست هم برای فصل آینده تلاش خواهیم کرد".

خبرنگار فرانسوی از قدوس پرسید بهترین خاطره‌اش از اولین فصل حضور در آمیان چه بوده؟ سامان در پاسخ گفت:" این تیم بی‌نظیر است. بیشتر از هر چیز از این راضی و خوشحالم که ما اینجا مثل یک خانواده هستیم".

خبرنگار فرانسوی سپس پرسید شما نه فرانسه را می‌شناختید و نه لوشامپیونا را. آیا با شرایط این لیگ خوب سازگار شدید؟ بله من چیزی درباره فرانسه نمی‌دانستم. ولی حالا خیلی خوشحالم که این لیگ را تجربه کردم. حالا بی‌صبرانه منتظر شروع فصل آینده هستم".

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnba8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قدوس: شروع خوبی در تیم جدیدم داشتم