تاریخ انتشار: 1398/03/06 15:11
کد خبر: 98658

فردا جلسه استراماچونی و باشاک شهیر (عکس)

در حالی که آندراه استراماچونی سرمربی سرشناس ایتالیایی به عنوان مهم ترین گزینه مربی گری استقلال مطرح شده است خبرمی رسد باشگاه باشاک شاهیر ترکیه نیز به دنبال عقد قرار داد با وی است.
 فردا جلسه استراماچونی و باشاک شهیر (عکس)

 و به نقل از توتومرکاتو وب که اولین بار خبر مذاکره مدیران باشگاه استقلال را با این وبسایت منتشر کرده است مدیران باشاک شاهیر به دنبال عقد قرار داد با استراماچونی هستند .

استراماچونی سرمربی سابق تیم هایی مثل اینتر میلان و اسپارتاپراگ است که پس از پایان کارش با اسپارتاپراگ  پیشنهادی را نپذیرفته تا حقوق کامل خود را از این تیم دریافت کند . اکنون با پایان یافتن قرارداد او با این تیم چکی نوبت به بازگشت به کار رسیده است و او با خبر سازی این چالش را استارت زده است.

درحال حاضر هیچ خبری ازجزئیات استراماچونی با استقلال به بیرون درز نکرده است و روزنامه نگاران  درانتظار شنیدن اخبار تکمیلی از منابع رسمی از استقلال هستند .

به نقل از توتومرکاتو وب به این شکل اعلام شده است که این سرمربی فردا با مدیران باشاک شاهیر قرار ملاقات دارد و این درحالی است که استقلالی ها هم اعلام کردند که تا روز سه شنبه سرمربی جدید خود را معرفی می کنند.

گفتنی است باشاک شاهیر فصل گذشته در لیگ ترکیه در جایگاه دوم قرار گرفته است و دراین فصل در مرحله پلی آف جام باشگاه های اروپا حضور دارد .

01408793


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwmpk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری؛ مربی سابق اینترمیلان با استقلال تهران به توافق نهایی رسید