تاریخ انتشار: 1398/03/07 21:18
کد خبر: 98504

بمب تابستانی اینتر و کونته؛ شماره 10 یوونتوس؟

اینتر علاقمند به جذب پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس برای فصل بعد است.
 بمب تابستانی اینتر و کونته؛ شماره 10 یوونتوس؟

اگرچه نراتزوری این هفته در دیداری دشوار در نهایت موفق به غلبه بر امپولی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد شد، اما به نظر می رسد جدایی لوچانو اسپالتی و ورود آنتونیو کونته به رختکن این تیم برای فصل بعد قطعی شده است.

اما کوریره دلا اسپورت امروز در خبری جنجالی مدعی شد نام پائولو دیبالا، شماره 10 یوونتوس در فهرست خرید آنتونیو کونته قرار دارد و نراتزوری در فصل تابستان برای انتقال او به شهر میلان تلاش خواهد کرد. انتقالی که معمولا بین این دو باشگاه که رابطه چندان خوبی ندارند مرسوم نبوده است.

دیبالا در روزهای حضور مکس آلگری بارها نیمکت نشینی را تجربه کرد و حتی مدتی قبل برادر او خبر از احتمال جدایی دیبالا در تابستان از یوونتوس داد اما با جدایی آلگری به نظر می رسد نظر دیبالا نیز تغییر یافته و وی چند روز قبل در مصاحبه ای اذعان داشت که نظر برادرش لزوما عقیده وی نیست.

با این حساب به نظر می رسد اینتر کار آسانی برای خرید دیبالا نخواهد داشت اما با توجه به رابطه خوب پپ ماروتا با این بازیکن و البته تلاش اینتر برای خرید لیست مورد نظر کونته، ممکن است ورود این ستاره آرژانتینی به سن سیرو بمب نقل و انتقالات تابستانی در سری آ لقب گیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bgwo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عصبانیت رونالدو از یارگیری غلط بازیکنان یوونتوس

پاسخ قاطع رونالدو در مورد شایعه ترک یوونتوس (عکس)
ستاره پرتغالی تصمیم خود را گرفت؛