تاریخ انتشار: 1398/03/08 20:53
کد خبر: 98383

لوپتگی: رئال مادرید فرصت کافی به من نداد

خولن لوپتگی، سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در مورد سال دشواری که گذشت صحبت کرد.
 لوپتگی: رئال مادرید فرصت کافی به من نداد

 یک سال پیش در چنین روزهایی تیم لوپتگی یکی از نامزدهای قهرمانی در جام جهانی به شمار می آمد اما توافق او با رئال مادرید باعث اخراج لوپتگی از اردوی لاروخا شد و چند ماه بعد و پس از پذیرش شکست سنگین در ال کلاسیکو، لوپتگی شغل خود در رئال مادرید را نیز از دست داد.

لوپتگی گفت: "فراموش کردن اتفاقات آن 24 ساعت بسیار دشوار است و به نظرم به من و بازیکنان تیم ملی اسپانیایی بی عدالتی شد. شرایط به شکلی به نظر می رسید که انگار من تیم خود را رها کرده ام اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداده بود.

این پست رویا و مسئولیت من بود اما من هرگز تیم ملی اسپانیا را ترک نکردم و در واقع آنها من را بیرون کردند. در خاطر دارم که در فاصله پنج ساعته در بازگشت از مسکو به اسپانیا هیچ صحبتی بین اعضای کادر فنی رد و بدل نشد زیرا ما نمی توانستیم اتفاقی که رخ داده بود را باور کنیم."

دوران حضور در رئال مادرید: "این تیم سه بار متوالی لیگ قهرمانان را به دست آورد، اما رئال مادرید حتی با کریستیانو رونالدو نیز فاصله ای طولانی با بارسلونا و اتلتیکو مادرید در لالیگا داشت.

تشخیص این بود که باید به شکل تیمی پیشرفت کنیم و اگرچه سه هفته بدشانس بودیم، اما در طی 12 ماه همه چیز متعادل می شود. من از عملکرد بازیکنان بسیار راضی بودم زیرا آنها با تعهد رفتار می کردند.همه چیز در مادرید سریع اتفاق می افتد و ما سعی کردیم نیازهای تیم را مرتفع سازیم اما فرصت کافی وجود نداشت."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxoax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدترین مربی سال 2018 مشخص شد