تاریخ انتشار: 1398/03/08 21:13
کد خبر: 98380

واکنش سادیو مانه به احتمال انتقال به رئال مادرید

سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول، از بازی کردن در ترکیب مرسی سایدی ها ابراز رضایت کرد.
 واکنش سادیو مانه به احتمال انتقال به رئال مادرید

یک سال قبل و پیش از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید شایعات فراوانی در مورد تمایل او به جذب سادیو مانه وجود داشت اما بعد از جدایی زیزو این اخبار نیز فروکش کرد.

حالا و با بازگشت سرمربی فرانسوی به برنابئو، اخبار دوباره حاکی از تمایل او به انتقال مهاجم سنگالی به برنابئو است اما سادیو مانه در آستانه فینال لیگ قهرمانان مدعی شد فعلا اگرچه تمام تمرکز او روی این دیدار خواهد بود اما از ابراز علاقه تیمی چون رئال مادرید خوشحال است.

سادیو مانه گفت: "این اخبار همیشه وجود داشته و شایعات بخشی از فوتبال است و ما بازیکنان باید با این مسائل کنار بیاییم. برای من مهمترین موضوع این است که در حال حاضر در ترکیب لیورپول بازی می کنم و من از حضور در این تیم بسیار خوشحال هستم. حالا ما برای یکی از بزرگترین بازی های باشگاهی در فوتبال آماده می شویم و ابتدا باید روی برنده شدن در فینال لیگ قهرمانان تمرکز کنیم.

احتمال جدایی از لیورپول و انتقال به رئال مادرید؟ اینکه تیم های بزرگی مانند رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات خواهان شما باشند لذت بخش است اما ما نیز لیورپول هستیم و فراموش نکنید تیم های بزرگی را در ماه های اخیر شکست داده ایم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewgza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره لیورپول علاقه ای به بازی در رئال مادرید ندارد!

غلبه قرمزهای بندر لیورپول بر کهکشانی های مادرید
تاریخچه فینال جام باشگاه‌های اروپا 1981؛