تاریخ انتشار: 1398/03/09 20:17
کد خبر: 98266

فابرگاس: هازارد در رئال، توپ طلا را خواهد برد

ادن هازارد در فینال لیگ اروپا مقابل آرسنال نمایش فوق العاده ای داشت و با ثبت دبل برابر این تیم، نقش مهمی در برتری 1-4 چلسی و قهرمانی این تیم در لیگ اروپا ایفا کرد.
 فابرگاس: هازارد در رئال، توپ طلا را خواهد برد

اخبار همگی موید آن است که ادن هازارد فصل بعد راهی رئال مادرید خواهد شد و تقریبا تردیدی در مورد قطعی بودن این انتقال وجود ندارد. ستاره 28 ساله چلسی بعد از فینال در مصاحبه ای کوتاه این اخبار را تایید کرد و مدعی شد حالا زمان خوبی برای خداحافظی از چلسی است.

هم تیمی های او نیز از جدایی او اطمینان دارند و خود را برای وداع با ستاره بلژیکی مهیا کرده اند. سسک فابرگاس، هم تیمی سابق هازارد نیز تایید کرد که جدایی به نفع او خواهد شد.

فابرگاس در مورد انتقال هازارد به رئال گفت:«متاسفانه چلسی در حال حاضر نمی تواند خواسته هازارد را برآورده کند. او واقعا می خواهد برنده لیگ قهرمانان شود و چلسی با این جام فاصله دارد.

می دانم که هازارد می گوید به جوایز فردی فکر نمی کند؛ اما او هم مثل دیگر بازیکنان دوست دارد روزی توپ طلا را تصاحب کند. هازارد در باشگاهی مثل رئال مادرید می تواند یک سطح بالاتر بازی کند و به توپ طلا برسد. رئال فصل خوبی نداشت اما باشگاه هایی مثل رئال، بارسا، سیتی و بایرن، همیشه به دوران اوج شان باز می گردند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqbmw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هازارد: زمان خداحافظی با چلسی فرا رسیده است/  تصمیم خودم را گرفته ام