تاریخ انتشار: 1398/03/09 20:20
اسطوره چلسی:
کد خبر: 98265

انتقادها از ساری و جورجینیو مضحک بود

پت نوین، اسطوره باشگاه چلسی انتقادها از ماتوریتزیو ساری و جورجینیو را مضحک خوانده و می‌گوید باشگاهی مثل منچسترسیتی حاضر است برای جدا کردن جورجینیو از چلسی دست به هر کاری بزند.
انتقادها از ساری و جورجینیو مضحک بود

 بعد از قهرمانی مقتدرانه چلسی در لیگ اروپا که دیشب با پیروزی 4-1 این تیم مقابل آرسنال بدست آمد، پت نوین، اسطوره چلسی، انتقادهایی که در طول فصل از ماتوریتزیو ساری سرمربی این تیم و جورجینیو ستاره ایتالیایی‌اش می‌شد را مضحک خوانده و گفت همین حالا باشگاهی مثل منچسترسیتی حاضر است برای جدا کردن جورجینیو از چلسی، پاشنه در خانه این باشگاه را در آورد.

این اسطوره چلسی می‌گوید ساری و جورجینیو با نقش مهمی که در قهرمانی چلسی در اروپا داشتند منتقدین‌شان را ساکت کرده‌اند و جورجینیو نشان داده که چرا منچسترسیتی اینقدر به دنبال جذب او است.

پت نوین در این باره گفت:" انتقادهایی که در طول فصل از ساری می‌شد به نظر من مضحک بود. من از همان اول معتقد بودم جورجینیو فوتبالیستی نابغه است. از وقتی که جورجینیو به چلسی پیوست، انگولو کانته هم به مراتب بهتر شد و توانست ستاره پرفروغ چلسی باشد".

این اسطوره چلسی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" بعضی حرفهایی که بعد از فینال جام اتحادیه درباره ساری زده شد ... نمی‌خواهم حرفی بزنم که به کسی توهین شود ولی آن حرفها واقعا مزخرف بود".

پت نوین در ادامه گفت:" ساری امسال چلسی را به تیمی تبدیل کرده که چشم‌نواز بازی می‌کند و من واقعا از تماشای بازی تیمی که او ساخته و پرداخته کرده لذت می‌برم. برای همین وقتی بی‌دلیل از سرمربی تیم و جورجینیو انتقاد می‌شود به نظر من توهین‌آمیز است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwdlp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 ژاکا: در رختکن آرسنال سکوت کامل حکمفرما بود