تاریخ انتشار: 1398/03/09 20:35
تدی شرینگهام:
کد خبر: 98264

گرت بیل باید از خیر رئال بگذرد و به یونایتد بیاید

تدی شرینگهام، اسطوره فوتبال انگلیس و منچستریونایتد می‌گوید گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید باید از خیر ماندن در رئال گذشته و در فصل تابستان، با انتقال به منچستریونایتد موافقت کند.
گرت بیل باید از خیر رئال بگذرد و به یونایتد بیاید

تدی شرینگهام، اسطوره فوتبال انگلیس و ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید گرت بیل باید به انتقال به منچستریونایتد به صورت جدی فکر کرده و در فصل تابستان با پیشنهاد شیاطین سرخ موافقت کند  چرا که او در جنگ با رئال مادرید پیروز نخواهد شد و بهتر است جاه‌طلبی حرفه‌ای را نسبت به نفع مالی مقدم بداند.

شرینگهام معتقد است گرت بیل باید از دعوا و درگیری با رئال مادرید درباره شرایط قراردادش با این تیم دست بردارد و به یکی از گزینه‌های انگلیسی که خواهان جذب او هستند پاسخ مثبت بدهد. البته شرینگهام می‌گوید تمایل دارد گرت بیل را در منچستریونایتد ببیند ولی در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال تلاش تاتنهام برای جذب این ستاره ولزی هم مطرح شده است.

شرینگهام در این باره گفت:" زیدان از وقتی به رئال مادرید آمده خیلی روشن و شفاف اعلام کرده که می‌خواهم از شر گرت بیل خلاص بشوم".

ستاره سابق منچستریونایتد در ادامه صحبتهایش گفت:" وقتی یک سرمربی وقتی رئال دارد می‌بازد سه تعویض انجام می‌دهد ولی اسم گرت بیل در بین هیچکدام از این سه بازیکن تعویضی نیست، این یعنی اینکه زیدان دارد با صدای بلند می‌گوید می‌خواهم گرت بیل از رئال برود".

تدی شریگنهام در ادامه گفت:" گرت بیل اما احتمالاً در پاسخ به اینها درحالیکه سیگاری گوشه لبش گذاشته و گوشه رختکن نشسته با اخم و تخم می‌گوید اشکالی ندارد، پولم را بدهید تا از رئال بروم. و گر نه همینجا می‌مانم چون من با رئال قرارداد بلندمدت دارم. ولی به نظر من این جنگی نیست که بیل بتواند در آن پیروز شود".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pw9kd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو ستاره گرانقیمت رئال به منچستریونایتد می روند؟!