تاریخ انتشار: 1398/03/09 20:54
کد خبر: 98260

راموس: می‌خواهم در رئال بازنشسته شوم

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید که شایعات زیادی درباره جدایی قریب‌الوقوع او از رئال وجود داشت با رد این شایعات گفت در این باشگاه خواهد ماند.
 راموس: می‌خواهم در رئال بازنشسته شوم

 سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید امروز بعد از ظهر با شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که آینده‌اش در رئال مادرید رقم خواهد خورد و نه تنها قصد جدایی از این تیم را ندارد بلکه مایل است با پیراهن رئال بازنشسته شود.

راموس که اخیراً شایعات زیادی درباره احتمال جدایی قریب‌الوقوعش از رئال و پیوستنش به باشگاهی چینی مطرح شده بود، با رد این شایعات در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:" من مادریدیستا هستم و می‌خواهم در این باشگاه بازنشسته شوم. می‌خواهم هواداران کوچکترین شکی نداشته باشند که آینده من در مادرید خواهد بود".

کاپیتان 33ساله رئال مادرید در ادامه گفت:" اخیراً گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده من انجام شد و می‌خواستم امروز اینجا حاضر شوم و یک بار دیگر تعهدم نسبت به این باشگاه را ابراز کنم".

وقتی از راموس درباره رابطه‌اش با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه پرسیده شد، راموس در پاسخ گفت:" رابطه من با رئیس باشگاه، رابطه یک پسر با پدرش است".

راموس درباره اخبار مطرح شده درباره پیشنهادی که از یک باشگاه چینی دریافت کرده بود گفت:" یک پیشنهاد از چین وجود داشت. اگر من نمی‌خواستم در رئال بمانم، آن پیشنهاد می‌توانست یک گزینه باشد. ولی من در حال حاضر با رئال قرارداد دارم و برنامه‌ام این است که تا پایان مهلت قراردادم به آن پایبند بمانم. آنقدر شایعه مطرح شده بود که می‌خواستم به اینجا بیایم و مساله را روشن کنم".

راموس در ادامه گفت:" خیلی مهم است که احساس کنم اینجا در این باشگاه من را می‌خواهند. چه هواداران، چه هم‌تیمی‌هایم و البته رئیس باشگاه".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llwdr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری و رسمی؛ سرخیو راموس تصمیم نهایی‌اش درباره رئال مادرید را اعلام کرد