تاریخ انتشار: 1398/03/09 21:13
کد خبر: 98259

منچستریونایتد به لوکاکو: می‌توانی بروی

روزنامه سان مدعی شد باشگاه منچستریونایتد به روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی این تیم اعلام کرده که می‌تواند این باشگاه را ترک کند.
 منچستریونایتد به لوکاکو: می‌توانی بروی

 روزنامه انگلیسی سان مدعی شد باشگاه منچستریونایتد به روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی این تیم اعلام کرده که می‌تواند شیاطین سرخ را ترک کند. بر اساس این گزارش انتظار می‌رود دو باشگاه اینتر میلان و یوونتوس برای جذب لوکاکو تلاش کرده و برای انتقال او به باشگاه‌هایشان با هم مبارزه کنند.

سان می‌گوید لوکاکو که از تعطیلات خود در آمریکا به انگلیس بازگشته بود تا با مدیران یونایتد درباره آینده‌اش گفتگو کند از سوی آنها شنیده که می‌تواند شیاطین سرخ را ترک کند.

سان در گزارش خود مدعی شد مدیران یونایتد به لوکاکو گفته‌اند که درصورتیکه اینتر میلان کمی بیش از 75 میلیون پوند، مبلغی که یونایتد دو سال پیش برای خرید او از اورتون پرداخت کرده بود، به آنها بپردازد اجازه خواهند داد مهاجم بلژیکی راهی شهر میلان شود.

سان می‌گوید اد وودوارد، نایب‌رئیس یونایتد هر پیشنهادی با مبلغ کمتر از این را رد خواهد کرد ولی این احتمال وجود دارد که در صورت دریافت بازیکن از اینتر میلان، با کاهش این مبلغ موافقت کند.

میلان اشکرینیار، دفاع وسط اینتر مدتی است در رادار منچستریونایتد قرار دارد و ایوان پریشیچ هم دیگر ستاره اینتر است که گفته می‌شود مدیران یونایتد تحسینش می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxobq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لوکاکو: PSG یکی نامزدهای فتح لیگ قهرمانان است