تاریخ انتشار: 1398/03/10 13:11
کد خبر: 98205

سرمربی سرشناس فوتبالی در بستر بیماری

نشریه آلمانی بیلد گزارش داد یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در بیمارستان دانشگاه فرایبورگ دیده شده و در این بیمارستان بستری شده است.
سرمربی سرشناس فوتبالی در بستر بیماری

درحالیکه نشریه آلمانی بیلد اعلام کرده بود یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در بیمارستان دانشگاه فرایبورگ بستری شده، فدراسیون فوتبال آلمان دیشب این خبر را تلویحاً تایید کرده و اعلام کرد یواخیم لوو به دلیل مشکل پزشکی در دو بازی آلمان مقابل بلاروس و استونی، در رقابتهای انتخابی جام ملتهای اروپا، تیمش را همراهی نخواهد کرد.

 بر اساس گزارش بیلد، یواخیم لوو در جریان یک حادثه دچار آسیب‌دیدگی شده و یکی از سرخرگهای او دچار پارگی شده و به همین علت مجبور شده به بیمارستان منتقل شده و بستری شود.

به این ترتیب روز هشتم ژوئن یعنی شنبه آینده که آلمان در رقابتهای انتخابی جام ملتهای اروپا به مصاف بلاروس خواهد رفت، مارکوس زورگ، دستیار لوو به جای او هدایت مانشافت را به عهده خواهد داشت.

بیلد می‌گوید ناراحتی لوو از چند هفته قبل و در جریان یک تمرین اتفاق افتاده. بیلد می‌‌گوید پزشکان بیمارستان دانشگاه فرایبورگ ابتدا تشخیص داده بودند که مشکل لوو بدون نیاز به جراحی برطرف خواهد شد ولی با اعلام غیبت او در دو بازی آینده تیم ملی به نظر می‌رسد نظر پزشکان تغییر کرده و ممکن است لوو تحت عمل جراحی قرار گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awx9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یواخیم لوو:دنیا به آخر نمی رسد اگر موفق به صعود نشویم!