تاریخ انتشار: 1398/03/10 21:28
کد خبر: 98161

چمنیان؛ گزینه ای که تیم ملی امید به آن امید بسته است

تیم ملی امید هم چنان در انتظار شناخت سرمربی خود می باشد.
چمنیان؛ گزینه ای که تیم ملی امید به آن امید بسته است

فدراسیون فوتبال بعد از برکناری کرانچار، هم چنان در حال رایزنی برای شناخت و در نهایت معرفی سرمربی خود  می باشد و متاسفانه در این زمینه، فرصت ها یکی پس از دیگری از بین می رود.

با توجه به شرایط و از آن جایی که تیم ملی امید بیش از آن که نیاز به یک سرمربی نامدار داشته باشد که یک امر طبیعی خواهد بود، اما آن چه که علاوه بر آن دارای اهمیت می باشد، انتخاب گزینه ای به عنوان سرمربی است که ضمن شناخت کافی از بازیکنان امید، اشراف کامل به فوتبال پایه و توانمندی های بازیکنان هم داشته باشد.

بدون تردید در این میان برای نشستن روی نیمکت تیم ملی امید،شاید اسامی متغاوتی به ذهن برسد که هر کدام از آنها می توانند دارای نکات مثبت و منفی باشند و با یک جمعبندی به افراد مشخصی رسید که می توانند سکان هدایت این تیم را به آنها سپرد .

اما نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشت این موضوع است که تعداد زیادی از بازیکنان رده سنی امید، در طی سالهای گذشته در تیم های ملی جوانان و نوجوانان یا عضویت داشته یا اینکه در اردوهای تیم ملی حضور داشته اند.

با توجه به این موضوع و از آن جایی که توان به کارگیری یک مربی بزرگ خارجی برای فدراسیون فوتبال وجود ندارد، باید به گزینه های داخلی بسنده نمود.

اما نکته حائز اهمیت در این جا نهفته است که در بین گزینه های داخلی با تمامی احترامی که برای مربیان مطرح قائل می باشیم، باید به این نکته توجه نمود، عباس چمنیان که سابقه سرمربیگری تیم های ملی نوجوان و جوانان را در کارنامه مربیگری خود دارد و از آن مهم تر اشراف کامل به امور پایه و توانمندی بازیکنان این رده را دارد، می تواند یکی از مهم ترین گزینه های ممکن برای نشستن بر روی نیمکت تیم ملی امید باشد.

چمنیان، سالها در امر فوتبال پایه حضوری موفق داشته و بازیکنان ملی پوش تیم ملی امید، در سالهای گذشته شاگرد او بوده اند و یک ارتباط دو طرفه نسبت به شناخت از یکدیگر وجود دارد که می تواند یکی از فاکتورهای لازم در این مسیر پر پیچ و خم باشد.

جان کلام این که فدراسیون فوتبال و به ویژه حمید استیلی به عنوان مدیر تیم ملی امید، نباید فرصت را بیش از این از دست بدهند و گزینه مورد نطر خود را هر آن کس که شایستگی حضور بر روی نیمکت تیم ملی امید را دارد، زودتر معرفی نمایند تا ان شالله نیمکت این تیم از بلاتکلیفی خارج شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpqz8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای پیشنهاد جدید برانکو چیست؟