تاریخ انتشار: 1398/03/11 20:07
کد خبر: 98053

موافقت یوفا با پیشنهاد جالب پوچتینو

یوفا با پیشنهاد مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان تاتنهام، مبنی بر حضور همه بازیکنان در عکس تیمی پیش از فینال لیگ قهرمانان موافقت کرده است.
 موافقت یوفا با پیشنهاد جالب پوچتینو

تاتنهام در فصل نقل و انتقالات تابستان گذشته بازیکنی جذب نکرد و با توجه به مصدومیت بازیکنی چون هری کین یا محرومیت سون هیونگ مین در بازی رفت برابر آژاکس، پوچتینو مجبور شد بارها دست به تغییر ترکیب خود بزند و در همین رابطه وی پیشنهادی جذاب به یوفا ارائه داد.

تاثیرگذاری بازیکنانی مانند لوکاس مورا یا فرناندو یورنته در صعود تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان که در اوایل فصل کمتر مورد استفاده قرار می گرفتند، باعث شد که پوچتینو از یوفا بخواهد قوانین مربوط به عکس های تیمی پیش از فینال لیگ قهرمانان را تغییر دهد و اکنون یوفا با این پیشنهاد موافقت کرده است و بر این اساس هر 25 بازیکن در عکس تیمی حضور پیدا خواهند کرد.

پوچتینو در این رابطه گفته بود: "حضور تنها 11 بازیکن در عکس تیمی دردناک و ناراحت کننده است. من چند هفته پیش پیشنهاد دادم که کل بازیکنان تیم در عکس باشن و یوفا نیز پیشنهاد من را قبول کرد. ما در مورد مشکلات زیادی در انگلیس صحبت می کنیم و در فینال می توانیم به میلیون ها نفر ارزش و اهمیت همبستگی را نشان دهیم.

فوتبال یک ورزش دسته جمعی است و 25 بازیکن تیم همگی بسیار مهم هستند و انرژی بازیکنانی که بازی نمی کنند نیز در رختکن تعیین کننده خواهد بود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awxvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلوپ: تا سه نشه بازی نشه!