تاریخ انتشار: 1398/03/11 21:24
کد خبر: 98042

شایعه یوونتوس- گواردیولا تمامی ندارد

برخی رسانه های ایتالیایی هنوز هم معتقدند پپ گواردیولا سرمربی فصل بعد یوونتوس خواهد بود.
 شایعه یوونتوس- گواردیولا تمامی ندارد

انتخاب سرمربی فصل بعد یوونتوس هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. بسیاری از رسانه های معتبر ایتالیایی تردیدی ندارند که مائوریتسیو ساری به زودی به عنوان سرمربی جدید یوونتوس انتخاب خواهد شد و این سرمربی ایتالیایی که اخیرا با چلسی فاتح لیگ اروپا هم شد، تا چند روز دیگر رسما هدایت بیانکونری را بر عهده خواهد گرفت.

اما گروه دیگری از جمله خبرنگاران و رسانه های نزدیک به یوونتوس از جمله لوکا موبلانو، اسپورت مدیاست و لا استامپا همچنان معتقدند گواردیولا به یووه ملحق خواهد شد.

آنها ادعا می کنند که آدیداس و سایر حامیان مالی به یوونتوس کمک می کنند تا هم بند آزادسازی گواردیولا و هم دستمزد بالای او برای پذیرش این پیشنهاد را پرداخت کند. مذاکرات در ماه مارس آغاز شده و پیش قرارداد نیز قبل از شکست سیتی در لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام از سوی گواردیولا امضا شده است.

البته در حال حاضر هیچ نشانه ای در مورد احتمال حضور گواردیولا در تورین وجود ندارد و هم باشگاه یوونتوس و هم سیتی در روزهای اخیر بارها اخبار تلاش بیانکونری برای حضور این سرمربی موفق اسپانیایی در یوونتوس برای فصل بعد را رد کرده اند، اما هنوز برخی منابع ایتالیایی قویا تاکید دارند پپ فصل بعد در سری آ مربیگری خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqbob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 ساری: یوونتوس؟ فقط به آرسنال فکر می کنم!