تاریخ انتشار: 1398/03/13 19:45
کد خبر: 97843

دلیل عصبانیت برانکو از مدیرعامل پرسپولیس

سرمربی سرخپوشان در زمان برپایی جشن قهرمانی مشخص بود از مدیرعامل تیمش گلایه داشت و به درخواست گفتگو با جمله "از عرب مصاحبه بگیرید" پاسخ داد.
 دلیل عصبانیت برانکو از مدیرعامل پرسپولیس

 برانکو ایوانکوویچ بامداد امشب تهران را به مقصد زاگرب ترک می‌کند تا برای استراحت بعد از فصل پر فشار راهی کشورش شود.

این در حالی است که همچنان شایعات مربوط به عدم بازگشت او به جدی‌ترین دغدغه هواداران تیم تبدیل شده است. سرمربی سرخپوشان در پایان آخرین دیدار تیمش در این فصل که با قهرمانی هم همراه شد نشانه هایی از دلگیری و ناراحتی از مدیریت باشگاه را به دنبال داشت. همانجایی که در پاسخ به درخواست مصاحبه اعلام کرد بهتر است از مدیرعامل باشگاه مصاحبه گرفته شود.

در این ارتباط اما گفته می‌شود دلیل ناراحتی برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان تیم پرسپولیس از مدیرعامل باشگاه به دلیل این بوده که در تمامی ساعاتی که آنها درگیر برگزاری یا لغو دیدار فینال بود و هجمه شکل گرفته بود، مدیرعامل تیم را در کنار خود و در رختکن ندیدند و ایرج عرب در دسترس آنها قرار نداشت.

با این حال گفته می‌شود ایرج عرب برای فرار از فشار روی کادرفنی برای بازی کردن ترجیح داده که در رختکن حاضر نشود و رو در روی سرمربی تیمش قرار نگیرد. در تمامی آن ساعات مدیران ارشد و زیرمجموعه فدراسیون در تماس با مدیرعامل پرسپولیس از او می‌خواستند که شرایط برگزاری بازی توسط تیمش فراهم شود و حتی دستوراتی مبنی بر حضور او در جایگاه تماشاگران تیم پرسپولیس برای متفرق کردن آنها و جا دادن به هواداران داماش نیز داده شد. عرب اما برای اینکه در این زمینه دچار چالش با هواداران تیم خودی و سرمربی و بازیکنان تیمش نشود ترجیح داد در رختکن حاضر نشود و از دسترس خارج شود. سیاستی که البته به مذاق بازیکنان و کادرفنی این تیم خوش نیامد تا در پایان بازی به گلایه از مدیرعامل خود بپردازند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vj5rp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوش برانکو به هواداران پرسپولیس

برانکو: خاص‌ترین تیم جهانیم و مدعی قهرمانی‌های بیشتر
اجباری برای جذب بازیکن جدید نداریم چون بهترین‌ها اینجا هستند