تاریخ انتشار: 1398/03/15 20:15
کد خبر: 97624

گزارش ویژه از رقابت قلعه‌چی‌ها در تیم ملی

4 دروازه بان تیم ملی تمرین ویژه ای را زیر نظر لوران اسپینوسی مربی گلرهای کادر ویلموتس انجام دادند و در نهایت سیدحسین حسینی برنده این رقابت شد.
 گزارش ویژه از رقابت قلعه‌چی‌ها در تیم ملی

تمرین تیم ملی ایران یک روز پیش از دیدار دوستانه با سوریه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و عکاسان و خبرنگاران نیز اجازه یافتند تا با حضور در محل تمرین، از کار شاگردان ویلموتس دیدن کنند. 4 دروازه بان تیم ملی که از آمادگی قابل توجهی بهره مند هستند، پس از گرم کردن زیر نظر لوران اسپینوسی تمرینات ویژه خود را انجام دادند.

یکی از بخش های جالب تمرین امروز، انجام فعالیتی جدید به دستور اسپینوسی بود. او از دروازه بان ها می خواست تا توپ را روی هوا کنترل کنند و بدون برخورد آن به زمین، توپ را به دروازه بان دیگر تیم بسپارند. این تمرین باعث ایجاد شوخی و خنده های زیاد در بین دروازه بان ها شد و آن ها نشان دادند که خیلی زود با مربی خود صمیمی شده اند.

اسپینوسی خودش نیز به همراه بیرانوند، عابدزاده، نیازمند و حسینی این تمرین را انجام داد و آمادگی خود در این سن و سال را به رخ شاگردانش کشید. در یک صحنه حتی به شوخی با نیازمند درگیری مختصری داشت و از او بابت پاس نه چندان خوب گله کرد.

این تمرین برای چند دقیقه ادامه داشت و در پایان، سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال توانست برنده آن شده و مورد تمجید همبازیان و اسپینوسی قرار بگیرد.

تمرینات ویژه اسپینوسی مورد توجه عکاسان نیز قرار داشت و از طرفی باعث شادابی بیشتر و ایجاد حس رقابت در بین بازیکنان می شد. این نکته که خودش نیز همراه با گلرهای جوان تیم ملی تمرینات را انجام می داد، سبب می شد تا آن ها با او صمیمی تر شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457aw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سکوت فرشید اسماعیلی بالاخره شکست؛ ناگفته های دربی!