تاریخ انتشار: 1398/03/15 20:52
با آرژانتین به دنبال قهرمانی هستیم؛
کد خبر: 97619

لیونل مسی: 15 روز آخر خسته و ناامیدم کرد!

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، در مورد انگیزه آلبی سلسته برای فتح کوپا آمه ریکا 2019 صحبت کرد.
لیونل مسی: 15 روز آخر خسته و ناامیدم کرد!

 فصل درخشان لیونل مسی برای او خوب به پایان نرسید و حذف از لیگ قهرمانان و شکست در فینال کوپا دل ری باعث شد دستاوردهای مسی کمتر از انتظارش باشد. حالا لیونل مسی برای شرکت در کوپا آمه ریکا 2019 در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور داشته و در مورد شرایط پیرامون خود صحبت کرده است.

لیونل مسی گفت: "فصل از نظر روحی برای من خسته کننده تر و ناامیدانه تر از آنچه در تصورم بود به پایان رسید و دلیل این موضوع نیز اتفاقاتی بود که در 15 روز پایانی خصوصا حذف از لیگ قهرمانان رخ داد. البته من از نظر فیزیکی استراحت کردم و دقایق کمتری نسبت به گذشته به میدان رفتم."

کوپا آمه ریکا 2019: "ما با همان شور و شوق و انگیزه همیشگی بازی خواهیم کرد. البته آرژانتین در پروسه تغییر است و بخش زیادی از تیم اولین بار این رقابت ها را تجربه می کنند، اما این بدان معنا نیست که ما به دنبال فتح جام نخواهیم بود. ما نیز مانند دیگر تیم ها نامزد قهرمانی هستیم و به دنبال این عنوان در برزیل خواهیم بود."

بازگشت به تیم ملی: "احساس خوبی دارم، ما گروهی یکپارچه هستیم که علاقه داریم به موفقیت برسیم. گروه بازیکنان و اعضای کادر فنی بسیار خوب هستند و شور و شوق فراوانی برای کسب موفقیت در تیم وجود دارد."

خاطره خوب از تیم ملی آرژانتین: "جام جهانی زیر 20 ساله ها در هلند یکی از زیباترین لحظات زندگی من بود."

دریافت کارت قرمز در اولین بازی ملی: "اتفاقی وحشتناک بود و من در ا گریه می کردم. من نمی دانستم چه اتفاقی قرار است رخ دهد اما آن مسئله یک اتفاق کوتاه و گذرا بود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vj5nn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای مسی موفقیت در بارسا مهم تر از آرژانتین است
سزار منوتی: