تاریخ انتشار: 1398/03/17 11:53
کد خبر: 97485

استقلال معدن طلا کشف می‌کند؟!

مدت‌هاست که نام سرمربی جدید استقلال تهران برملا شده و به طور دائم از حضور او در ایران سخن گفته می‌شود، اما هیچ واکنش رسمی از سوی این مربی ایتالیایی دیده نمی‌شود.
استقلال معدن طلا کشف می‌کند؟!

آندره‌آ استراماچونی هنوز به ایران پای نگذاشته و کسی او را از نزدیک ملاقات نکرده که مخالفین و موافقینش با یکدیگر دچار جنگ لفظی شده‌اند تا حامیان فرهاد و منتقدین ضد فرهاد، در برابر یکدیگر سنگر بگیرند و جنگ خود را به درون زمین آندره‌آ استراماچونی سرشناسی ببرند که هنوز هیچ‌کس به طور دقیق نمی‌داند او دقیقا کی قرار است سکان هدایت آبی‌های تهران را برعهده بگیرد.

 روند استقلال تهران به گونه‌ای است که تا پیش از آغاز فصل 98/99 ، به نظر می‌رسد که مبنا بر این است که با اخبار خوشی در راه خواهد بود، ذهن هواداران را همچنان سرگرم حضور این مربی در تهران کنند! در صورتی که استقلال هر روز زمان را بیش از همیشه از دست می‌دهد و کارش برای فصل پیش‌رو سخت و سخت‌تر می‌شود؛ آبی‌های تهران در فصل 97/98 به هیچ عنوان تیم آمادۀ این رقابت‌ها نبودند و مشخصاً برای جبران عقب ماندگی‌هایی حاصل شده از دوران شفر و برطرف نواقص بسیار زیادی که امان این تیم را بریده، آنها نیاز به تلاش بیشتری نسب به سایر رقبا برای بازگشت به دوئل ابرقهرمانان دارند! اما به صورت کاملاً واضح دیده می‌شود که در این باشگاه هیچ‌کس متوجه خطر بزرگی که آیندۀ این باشگاه را در فصل پیش‌رو تهدید می‌کند، نیست!

اینکه استقلال تهران با مشکلات مالی مواجه است، بحثی همیشگی و روتین است، همان روزهایی که وینفرید شفر نیز به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد؛ استقلالی‌ها دقیقاً در این وضعی فعلی که امروز آن‌را بی‌سابقه می‌خوانند، قرار داشتند و خزانۀ باشگاه خالی از حتی چند 10هزارتومان بود، ولی به روش‌هایی که آقایان دیگر در آن خبره هستند و نامش را فنون مذاکره می‌نامند، برای استقلال چاره‌ای می‌اندیشیدند، پس امروز هم می‌توان همان راه گذشته را رفت! مگر آنکه استقلال معدن طلا اکتشاف کند که بتواند از شر این مشکلات بی‌پایان مالی رها شود و برنامه‌هایش را عملی کند.

 هر روز با خبر آمدن یا نیامدن استراماچونی به استقلال در رسانه‌ها روبرو هستیم! جایی که حتی آقایان مخالف این مربی ایتالیایی و عمدتاً خارجی هم گول این امواج رسانه‌ای را می‌خورند و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند و در آخر هم بدون کسب نتیجه، آمدن استراماچونی به تهران به حال خود رها می‌شود و همان شب تکذیبیۀ حضور او در استقلال مطرح می‌شود! ماجرا بسیار ساده‌تر از آن است که بخواهیم، اینچنین دچار حواشی شویم، سوال بسیار ساده است، مباحث مالی و ...، بهانه‌ای بیش نیست؛  استراماچونی سرمربی بعدی استقلال است؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mp85w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غول جدید برزیلی؛ خرید جدید تراکتورسازی +عکس