تاریخ انتشار: 1398/03/17 12:25
سال اول در انگلیس، سال یادگیری بود؛
کد خبر: 97482

جهانبخش: نام کی روش از فوتبال ایران حذف شدنی نیست

هافبک تیم ملی ایران می گوید نام و خاطرات کارلوس کی روش از فوتبال ایران حذف شدنی نیست و تیم ملی با سرمربی بلژیکی خود به دنبال ادامه روند رو به رشد قبلی است.
 جهانبخش: نام کی روش از فوتبال ایران حذف شدنی نیست

در شبی که تیم ملی ایران اولین بار با سرمربیگری مارک ویلموتس بلژیکی به میدان رفت، ملی پوشان موفق شدند یک برتری پرگل مقابل تیم سوریه به دست آورند و این حریف را با 5 گل شکست دهند. در بازی دیشب لژیونرهای فوتبال ایران نیز در ترکیب حضور داشتند و جزو ستاره های زمین نیز بودند. یکی از این بازیکنان، علیرضا جهانبخش بود. وینگر تیم ملی و باشگاه برایتون انگلیس در دیدار مقابل سوریه یک گل زد تا نام خود را در لیست گلزنان اولین بازی مارک ویلموتس ثبت کند.

جهانبخش پس از برتری پرگل تیم ملی مقابل سوریه گفت: هم فوتبال خوبی بازی کردیم و هم نتیجه خوبی بود. مردم لذت بردند. قطعا بازی بعدی مقابل کره دیدار به مراتب سخت تری است. انشاالله که بتوانیم مثل امروز عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوب هم کسب کنیم.

او درباره جو تیم ملی نسبت به زمان حضور کی روش گفت: بچه ها همان ها هستند و یکی دو بازیکن جدید اضافه شده اند. قطعا آقای کی روش در این هشت سال زحمات خوب و فوق العاده زیادی برای تیم ملی کشیده و اسم او را هیچکس نمی تواند از فوتبال ایران حذف کند. همچنین خاطرات خیلی خوبی که او از خودش به جا گذاشت. ولی هر آمدنی، یک رفتن دارد و او بعد از 8 سال عملکردی که داشت، تیم ملی را ترک کرد و الان با آقای ویلموتس شرایط جدیدی را شروع کرده ایم. انشاالله بتوانیم عملکرد خوبی با او در سال هایی که در تیم ملی هست، داشته باشیم. ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم برای تیم ملی خوب بازی کنیم و امیدواریم روند رو به رشد تیم ملی را ادامه دهیم.

وی درباره وضعیتش با برایتون انگلیس و اینکه نتوانسته انتظارات را برآورده کند، گفت: فصل اول، فصل یادگیری بود. من از فوتبال هلند به انگلیس رفتم. بین این دو لیگ اختلاف زیادی به لحاظ کیفیت وجود دارد. خودم هم این شرایط را پیش‌بینی کرده بودم. این فصل برای من فرازونشیب زیادی داشت. سعی کردم در فصل اول خیلی چیزها یاد بگیرم و تجربه‌های خوبی به دست آوردم.

هافبک تیم ملی تاکید کرد: این شرایط برای من در هلند هم وجود داشت و قطعاً خیلی سخت بود که من جا بیفتم، ولی با این شرایط سعی کردم تجربه‌های زیادی به دست بیاورم و سال بعد بتوانم از این تجربه‌ها استفاده کنم. خواسته مردم هم طبیعی است. قطعاً من برای جایگاهم تلاش کردم و امیدوارم فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشم و بتوانم نماینده خوبی برای فوتبال ایران در لیگ انگلیس باشم.

جهانبخش درباره درگیری‌اش با کایل واکر، مدافع تیم منچسترسیتی یادآور شد: این مسائل خیلی برای من مهم نیست. در فوتبال این چیزها هست، ولی یک مقدار بزرگ‌نمایی شد. البته به شخصه برای من درگیری کوچکی بود که تمام شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jw5dk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لژیونر ایرانی در میان بدترین‌ها قرار گرفت