تاریخ انتشار: 1398/03/18 20:35
لیگ ملت های اروپا؛
کد خبر: 97338

فینال جذاب میان سلسائو و لاله های نارنجی/ رونالدو به دنبال آخرین روزنه های امید

تیم های پرتغال و هلند در فینال لیگ ملت های اروپا فصل 2019 به مصاف هم خواهند رفت.
فینال جذاب میان سلسائو و لاله های نارنجی/ رونالدو به دنبال آخرین روزنه های امید

دو تیم پرتغال و هلند در چارچوب دیدار نهایی لیگ ملت های اروپا یکشنبه 19 خرداد 1398 از ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه ورزشگاه دراگو‎ به نبرد هم خواهند رفت.

پرتغال در مرحله نیمه نهایی با درخشش فوق ستاره خود کریستیانو رونالدو سه بر یک سوئیس را شکست داد و به فینال رسیده است شاگردان فرناندو سانتوس با هتریک سی آر سون که در دقایق (25)(88)(90) زده بود توانستند در مقابل تک گلی که ریکاردو رودریگز در دقیقه 57 از روی نقطه پنالتی زده شده بود به برتری برسند و به دیدار نهایی صعود کنند.

هلند در مرحله نیمه نهایی توانست از سد سه شیرها بگذرد و خود را به بازی پایانی برساند شاگردان رونالد کومان در وقت های معمول مقابل انگلیس به یک بر یک تساوی رسیدند اما یاران ویرجیل فن دایک در وقت های اضافه توانستند سه بر یک پیروز این بازی شوند.گل های هلند را ماتیاس دلیخت در دقیقه 73،کایل واکر با گل به خودی دقیقه 97 و کوئینسی پرومس در دقیقه 114 زده بوند و تک گل انگلیس را مارکوس رشفورد در دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی زده بود.

پرتغالی ها که میزبان این دوره هستند امیدوارند در حضور هوادارانشان بتوانند قهرمان اولین دوره لیگ ملت های اروپا شوند و جام را در خانه خودشان نگه دارند و برای رسیدن به این قهرمانی باید هلند را شکست دهند.

کریستیانو رونالدو که به همراه یوونتوس نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا موفق شود و تا حدودی امیدهایش برای کسب توپ طلا کم رنگ شده است، امیدوار است که با قهرمانی در لیگ ملت های اروپا، روزنه های امید خود را هم چنان زنده نگه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nl7mo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فینال جذاب میان سلسائو و لاله های نارنجی/ رونالدو به دنبال آخرین روزنه های امید
لیگ ملت های اروپا؛