تاریخ انتشار: 1398/03/20 20:12
کد خبر: 97140

زلزله 8ریشتری در استقلال؛ گرد و خاک وحشتناک فرهاد مجیدی درباره جدایی از آبی‌ها

فرهاد مجیدی بعد از جدایی از استقلال اکنون با انجام مصاحبه‌ای بسیار جنجالی دست به افشاگری‌های وحشتناکی زد.
زلزله 8ریشتری در استقلال؛ گرد و خاک وحشتناک فرهاد مجیدی درباره جدایی از آبی‌ها

امروز به شکل رسمی مشخص شد که با حضور آندرآ استراماچونی در باشگاه استقلال جایی برای فرهاد مجیدی در این تیم وجود ندارد. اکنون فرهاد مجیدی هم با انجام مصاحبه‌ای عجیب به این جدایی واکنش نشان داد.

مجیدی در ابتدا دربارۀ حضورذ در تیم ملی امید عنوان داشت:

چند روز قبل با تماس آقای استیلی مذاکرات شروع شد و دیشب در جلسه با آقای تاج به نتیجه نهایی رسیدیم. درباره تیم امید حتما بعد از اردویی که در پیش داریم صحبت‌های لازم را انجام می‌دهم.

سپس اظهارات تند مجیدی دربارۀ استقلال و مدیران این تیم آغاز شد

بعد از مصاحبه‌ای که در پایان بازی با سپیدرود انجام دادم و اعلام کردم که می‌توانم یک استقلال متشخص و جذاب بسازم، انگار نقشه‌های بعضی از آقایان در باشگاه استقلال دچار مشکل شد. من برای سرمربیگری در استقلال دست به کارهای کثیف نزدم، در شب بازی با پدیده به مدیرعامل استقلال تاکید کردم که حتما باید مربی بزرگ خارجی بیاورید. به عنوان یک سرمربی وقتی بیشتر متوجه بحران‌های درون تیم و درون باشگاه شدم، وقتی بیشتر در جریان بی‌پولی‌های باشگاه قرار گرفتم، ترجیح دادم که اعلام کنم می‌توانم فصل آینده این تیم را اداره کنم.

مجیدی ادامه داد:

اصرار و عجله‌ای هم نداشتم، منتهی این روزها فهمیدم که انگار برخی تصمیم‌ها با خط‌دهی مشاوران و شانتاژ رسانه‌ای به آقای فتحی تحمیل می‌شود! متاسفانه باید به اطلاع هواداران برسانم که اخبار و اطلاعات محرمانه باشگاه را به صورت مخفیانه دراختیار رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌گذارند تا از آنها حمایت شود! فکر و ذکرشان شهرت و محبوبیت و دیده شدن است.

چرا مدیران ورزش ما چنین اجازه‌ای را می‌دهند؟ هر بار هم که اعتراض‌ها بیشتر می‌شود، خطیر شماره یک می‌رود و خطیر شماره دو می‌آید! همین الان توجه کنید به اینکه مثل قبلی‌ها مبلغ قرارداد واقعی سرمربی خارجی را اعلام نمی‌کنند،چه اشکالی دارد با مردم صادق باشید؟ در جلسه‌ای که در العین با مدیران باشگاه داشتم، گفتم که برای فصل آینده صلاح نیست برخی بازیکنان در تیم بمانند. از آن روز ناگهان موضعشان تغییر کرد! یک ریال هم در این مدت از باشگاه نگرفتم و دعا می‌کنم استقلال از شر دروغ‌ها و فریبکاری‌ها نجات پیدا کند.

با این اظهارات مجیدی باید منتظر واکنش‌های بسیار منفی از سوی مدیران استقلال به خصوص فتحی و خطیر باشد و باید دید که سرانجام آیندۀ تیم محبوب و پر افتخار استقلال چه خواهد شد و چه سرنوشتی انتظار آبی‌پوشان تهرانی را می‌کشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwrva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهار بازیکن در تیررس استقلال؛ آبی پوشان در انتظار پاسخ نهایی