تاریخ انتشار: 1398/03/20 20:55
کد خبر: 97134

جانشین دخیا در یونایتد از اسپانیا می آید

ESPN مدعی شد یان اوبلاک، دروازه بان اسپانیایی اتلتیکومادرید، خواهان انتقال به منچستریونایتد است.
 جانشین دخیا در یونایتد از اسپانیا می آید

 با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد داوید دخیا با یونایتد مانده و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد بین طرفین حاصل نشده است، به نظر می رسد این دروازه بان اسپانیایی در تابستان امسال از یونایتد جدا خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پاری سن ژرمن مقصد بعدی وی است.

با توجه به جدایی ستاره هایی چون دیگو گودین، لوکاس هرناندز، فیلیپه لوئیس و خوان فران و همچنین قطعی شدن خداحافظی آنتوان گریزمان با اتلتیکومادرید، یان اوبلاک نگران است این تیم فصل بعد دیگر قادر به رقابت با تیم های مدعی چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان نباشد و به همین دلیل او نیز برای جدایی از روخی بلانکوس ابراز تمایل کرده است.

ESPN فاش کرد در صورت جدایی، اوبلاک قصد دارد در تابستان امسال راهی منچستریونایتد شود. این دروازه بان باکیفیت در دوران کودکی و نوجوانی هوادار شیاطین سرخ بوده و اگرچه مدتی قبل قرارداد خود را با اتلتیکومادرید تا سال 2023 تمدید کرده است، اما دیگر تمایلی به ماندن در واندا متروپولیتانو ندارد.

البته بعید است باشگاه اسپانیایی تمایلی به فروش اوبلاک با قیمتی کمتر از 100 میلیون یورو داشته باشد اما باید دید درآمد یونایتد از فروش داوید دخیا به پی اس جی چقدر خواهد بود و آیا امکان جذب دروازه بان اتلتیکومادرید وجود دارد یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwyvp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آمار/ بهترین خط دفاعی 5 لیگ معتبر اروپایی