تاریخ انتشار: 1398/03/20 21:14
کد خبر: 97130

آخر هفته؛ اعلام نام سرمربی جدید یوونتوس

انتظارها برای اعلام رسمی نام سرمربی جدید یوونتوس همچنان تا پایان هفته ادامه دارد.
 آخر هفته؛ اعلام نام سرمربی جدید یوونتوس

حدود دو هفته مانده به پایان فصل سری آ بود که باشگاه یوونتوس رسما اعلام کرد همکاری آنها با مکس آلگری به پایان رسیده و این سرمربی ایتالیایی بعد از پنج فصل موفق تورین را ترک خواهد کرد اما از آن روز علیرغم مطرح شدن نام های فراوانی چون مائوریتسیو ساری، پپ گواردیولا و مائوریتسیو پوچتینو، هنوز سرمربی بعدی بیانکونری به شکل رسمی معرفی نشده است.

گرچه به نظر می رسد انتخاب مائوریتسیو ساری به عنوان سرمربی آتی یوونتوس قطعی است، اما نشریه ایتالیایی توتو اسپورت اعلام کرد اعلام رسمی نام وی احتمالا در یکی از روزهای چهارشنبه یا پنج شنبه این هفته انجام خواهد شد و تا آن روز، هواداران یووه باید در انتظار باشند.

اسکای اسپورتس ساعتی قبل مدعی شد طی 24 ساعت آینده باشگاه چلسی رسما با مائوریتسیو ساری اعلام قطع همکاری خواهد کرد و در ادامه و بعد از نهایی شدن بندهای قرارداد سرمربی ایتالیایی، نام او رسما اعلام خواهد شد.

برخی هواداران یوونتوس معتقدند تردید در اعلام نام مائوریتسیو ساری شاید به دلیل تلاش برای گزینه ای دیگر مانند پپ گواردیولا باشد، اما اینگونه نیست و حضور سرمربی سابق چلسی روی نیمکت بیانکونری تقریبا قطعی است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn7ke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری لیست نقل و انتقالات را به مدیران یوونتوس داد