تاریخ انتشار: 1398/03/22 09:08
کد خبر: 96998

فوتبال تهران در خواب خرگوشی/ اما و اگرهای فدراسیون در انتخابات ریاست هیئت فوتبال تهران

انتخابات ریاست هیئت فوتبال تهران با گمانه زنی ها در مورد نفرات تایید شده، وارد فاز تازه ای شد.
فوتبال تهران در خواب خرگوشی/ اما و اگرهای فدراسیون در انتخابات ریاست هیئت فوتبال تهران

انتخابات ریاست هیئت فوتبال تهران با گمانه زنی ها در مورد نفرات تایید شده ، وارد فاز تازه ای شد، به طوری که این روزها نقل محافل فوتبالی در پایتخت کشور می باشد، انتخاباتی که درنهایت سکان هدایت کشتی طوفان زده فوتبال تهران را برای چهارسال در اختیار فرد منتخب خواهد گذاشت تا او با تصمیم هایش مسیر درست یا غلط را در پیش بگیرد.

بدون تردید فوتبال در پایتخت ایران از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار بوده و  جاذبه های فراوانی برای کسانی که دستی بر آتش دارند، می تواند داشته باشد.

اگر بپذیریم که فوتبال به عنوان بزرگترین پدیده اجتماعی قرن، دنیایی بسیار متفاوت تر از دیگر ورزش ها داشته و یک پیروزی و یا یک شکست در مستطیل سبز، این توانایی را دارد که یک شهر را از حالت عادی خارج نماید، پس  به همان میزان، انگیزه های لازم برای در اختیار داشتن کلید ساختمان ریاست هیئت فوتبال در بین کاندیداها وجود دارد.

با این تفاسیر پی میبریم برای  قرار گرفتن بر روی صندلی ریاست هیئت فوتبال تهران که نبض فوتبال کشور را در اختیار دارد، انگیزه های پیدا و پنهان فراوانی وجود خواهد داشت.

با نگاهی گذرا به وضعیت کنونی فوتبال در تهران، به این نتیجه می رسیم که پایتخت ایران، نتوانسته از پتانسیل های نهفته ای که در وجودش می باشد، بهره کافی را ببرد.

ثبت نام 21نفر در انتخابات ریاست هیئت فوتبال ، می تواند اعتراض  خاموش بر مدیریت ده ساله  دکتر شیرازی برمسند هیئت فوتبال تهران  باشد .

اما آیا صرف ثبت نام نمودن برای انتخابات، می تواند زمینه ساز یک رقابت  باشد؟ پاسخ منفی است چرا که شرط اول ورود به عرصه انتخابات، تایید صلاحیت از سوی مراجع ذی صلاح می باشد و در غیر اینصورت باید هم چنان پشت خط ماند.

از قرار معلوم و.براساس شنیده های غیر رسمی، تنها پنج نفر از کاندیداها تایید صلاحیت شده که اسامی آنها بزودی اعلام خواهد شد و البته براساس همین شنیده ها، یک یا چند نفر دیگر به آنها افزوده شده تا تنور رقابت ها خیلی هم سرد نباشد.

سوال اینحاست که آیا سلیقه های شخصی می تواند در رد یا تایید کاندیداها نقش داشته باشد یا خیر؟

سوال دیگر این است که آیا دلایل رد صلاحیت ثبت نام کنندگان اعلام می شود یا خیر؟

دیگر سوالی که به ذهن می رسد و دوست داریم پاسخ آن را بدانیم این است که آیا می توان  در انتظار یک رقابت سالم و به دور از جانبداری از کاندیدای خاص بود!؟

البته گویا بعد از تغییر لیست ۵ نفره  و اضافه کردن نام  یکی از کاندیدها بعد ازاعتراض شدید دوست داران  کاندید که از  محبویت  و مقبولیت خوبی در فوتبال تهران برخوردار می باشد، بتوانداین نگاه را تقویت کند که  فرآیند انتخابات می تواند معادلات پیچیده تری را به دنبال داشته باشد.

جان کلام این که، فوتبال پایتخت با توجه به ویژگی های خاصی که در او نهفته است، می تواند بسیار فراتر از آن چه که در اختیار دارد را به نمایش بگذارد و.امیدواریم، دست اندرکاران فدراسیون فوتبال به دور از هر گونه ملاحظه ای، سرنوشت ریاست هیئت فوتبال استان تهران را به روز رای گیری و در یک فرآیند منطقی و انتخابات آزاد بکشانند تاخیلی از کسانی که شرایط احراز این مسئولیت را در خود می بینند، به سلامت انتخابات ایمان آورده و در نهایت فرد برنده را هر آن کس که می خواهد باشد را حمایت نمایند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279lav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کجای دنیا نماینده مجلس درباره فوتبال حرف می زند؟