تاریخ انتشار: 1398/03/22 18:50
کد خبر: 96935

استیلی: در تیم ملی برای گرایش های رنگی جایی وجود ندارد

مدیر تیم امید می گوید در فضای ملی جایی برای گرایش های رنگی نیست .
استیلی: در تیم ملی برای گرایش های رنگی جایی وجود ندارد

حمید استیلی، پیشکسوت پرسپولیس و همچنین سرمربی سابق پرسپولیس که در حال حاضر مدیریت تیم امید را برعهده دارد، درباره زوایای انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید پرداخته است.

استیلی درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید می‌گوید: طی مدت اخیر بحث و تبادل نظر زیادی در خصوص آینده نیمکت تیم امید صورت گرفت و گزینه‌های زیادی را مورد بررسی قرار دادیم. بهرحال هر مربی شرایط خاص خودش را داشت و بحث مسائل مادی نیز در میان بود. انتخاب فرهاد مجیدی کاملا کارشناسانه صورت گرفته و اعتماد لازم نسبت به توانایی او وجود دارد. مجیدی شخصیت و کاریزمای لازم برای حضور در چنین موقعیت حساسی را داراست و مربی جوانی است که از انگیزه لازم برای دستیابی به موفقیت برخوردار است.

وی ادامه داد: مجیدی هرچند کار مربیگری را به تازگی آغاز کرده اما در همین مدت کوتاه در استقلال نیز نشان داد تا از مولفه‌های لازم برای پیشرفت و انگیزه و عطش موفقیت برخوردار است. مهمترین موضوع نیز این است که کار کردن با جوانان شرایط خاص خود را می‌طلبد و مجیدی به عنوان یک مربی جوان از این شرایط نیز برخوردار است.  به همین دلیل بعد از بحث هایی که با کمیته فنی انجام دادیم در نهایت فرهاد به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد که امیدواریم این انتخاب منشا خیر برای فوتبال ایران باشد.

مدیرفنی تیم امید در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما کار سختی را مطمئنا در آینده پیش رو خواهیم داشت و همه از مسوولیت بزرگی که برعهده داریم آگاه هستیم. تیم امید چندین سال است که به دنبال سهمیه حضور در المپیک است و این خواسته همه فوتبالدوستان است و باید برای آن برنامه‌ریزی و امکانات لازم صورت گیرد و نباید وقت را به سادگی از دست داد. در این راه البته باید این مساله را در نظر داشت که ما به همکاری باشگاه‌ها نیز نیازمند هستیم.

استیلی درباره اینکه با تمایلات پرسپولیسی بودنش کار کردن با فرهاد مجیدی را که از محبوبیت بالایی بین استقلالی‌ها برخوردار است را چطور ارزیابی می‌کند گفت: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم. چه در زمان آقای کرانچار و بحث انتخاب بازیکن و چه در خصوص کادرفنی و اعضای آن. شرایط حضور در تیم های ملی فراتر از رنگی است و بحث ملی در میان است. محبوبیت تیم امید و توجه عمومی به آن باعث خواهد شد تا از حمایت لازم پتانسیل هواداران نیز برخوردار باشیم و با شرایط بهتری به این مسیر سخت پا بگذاریم.

استیلی در پایان حرف‌هایش گفت: کادری که در حال حاضر مشغول رتق و فتق تیم امید است به قصد توسعه فوتبال و کشف استعدادهای جدید کارش را دنبال می‌کند و انجام می‌دهد و اگر بتوانیم 20 بازیکن به فوتبال ایران اضافه کنیم کار بزرگی کرده‌ایم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kx6gd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو و مجیدی بر سر جذب ستاره لیگ سرشاخ شدند

... و ناگهان فرهاد در وضعیت سولشر
پنجمین مربی استقلال در دوران حضور برانکو