تاریخ انتشار: 1398/03/22 20:21
برانکو و خارجی‌های خوب باید بمانند؛
کد خبر: 96925

فنونی‌زاده: تیم ویلموتس مثل ایرانِ دهه ۶۰ است

پیشکسوت پرسپولیس از نمایش هجومی تیم ملی ایران با هدایت مارک ویلموتس تمجید کرد.
فنونی‌زاده: تیم ویلموتس مثل ایرانِ دهه ۶۰ است

 مرتضی فنونی‌زاده در حاشیه مسابقه فینال فوتسال جام رمضان که با نایب قهرمانی تیم پیشکسوتان پرسپولیس همراه شد، اظهار کرد: می‌خواستیم کاپ قهرمانی را بالای سر ببریم ولی متاسفانه نشد؛ به بچه‌های تیم مخصوصا آقای حیدریان گفتم تیم حریف سه، چهار فوتسالیست دارد و باید حواسمان بیشتر جمع باشد ولی بازی خیلی خوبی بود؛ ضربات پنالتی هم ۵۰-۵۰ است؛ به تیم خوب بادران مخصوصا دوست خوبم آقای کاظمی تبریک می‌گویم. خدا کند باز هم از این مسابقات برگزار کنند.

او ادامه داد: این بازی‌ها بدعتی شد تا ما قدیمی‌ها و هم قطارهای قبل آقایان فرکی، فریبا و ... را دیدیم؛ خدا کند این جام تداوم داشته باشد تا در خدمت هواداران خونگرم و ملت عزیزمان باشیم؛ این بازی‌ها مناسبتی برای کمک به سیل زده‌های عزیزمان بود و امیدوار هستم مرهمی برای این عزیزان باشد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت نامشخص همکاری برانکو با این تیم گفت: از خدا می‌خواهیم آقای برانکو بماند، اما مسئله‌ای پیش آمده که فکر می‌کنم منابع مالی ایشان تامین نشده است؛ حتی شنیدم متولی ورزش که وزارت ورزش است، بخاطر منابع مالی محدود عنوان کرده بازیکن و حتی مربی خارجی نداشته باشیم؛ خدا کند به این شکل نباشد چون آقای برانکو و دیگر افرادی که برای تیم‌های خوبمان زحمت می‌کشند، باید ۱۰۰ درصد بمانند؛ امیدوار هستم وزارت ورزش از هر جایی که می‌خواهد، پول را تهیه کند تا آقای برانکو بماند.

فنونی‌زاده به عملکرد تیم ملی ایران مقابل سوریه و کره جنوبی اشاره کرد و افزود: درست است که این دو بازی رسمی نبود ولی به نظرم بخاطر اینکه خود ویلموتس مهاجم بوده، کاری کرده  که تیمی مشابه تیم ملی در دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ داشته باشیم، یعنی ایرانی و هجومی بازی کنیم؛ اگر دو گل می‌خوریم، سه گل می‌زنیم؛ ویلموتس این بدعت را گذاشته تا هجومی بازی کنیم؛ اگر از کی‌روش انتقاد می کردیم بخاطر بازی دفاعی تیم ملی بود و هواداران هم دوست نداشتند تیم ملی دفاعی بازی کند ولی ویلموتس نشان داده که می‌خواهد تیم ملی ایران مثل دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ هجومی بازی کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368qwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشکسوت پرسپولیس :میناوند از منصوریان و استقلالی‌ها عذرخواهی کند
فنونی‌زاده: پرسپولیسِ برانکو بهتر از دهه ۶۰ بازی می‌کند

گزارش ویژه: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات
همه منتظر برانکو ، خروجی ها و لیست B