تاریخ انتشار: 1398/03/24 10:39
کد خبر: 96831

کافو: برزیل بدون نیمار هم قهرمان کوپا آمه‌ریکا است

کافو، اسطوره فوتبال برزیل و کاپیتان سابق تیم ملی این کشور می‌گوید برزیل می‌تواند با از دست دادن نیمار کنار آمده و بدون او هم قهرمان کوپا آمه‌ریکا شود.
 کافو: برزیل بدون نیمار هم قهرمان کوپا آمه‌ریکا است

کافو، اسطوره فوتبال برزیل و کاپیتان سابق تیم ملی این کشور می‌گوید با اینکه از دست دادن نیمار به دلیل مصدومیت، درست پیش از آغاز رقابتهای کوپا آمه‌ریکا، ضربه بزرگی برای برزیل بوده ولی طلایی‌پوشان می‌توانند این بدشانسی را جبران کرده و در خاک خود جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را بالای سر ببرند.

نیمار چندی پیش در آستانه شروع کوپا آمه‌ریکا در برزیل، در بازی دوستانه سلسائو با قطر که برای آمادگی هر چه بیشتر دو تیم جهت حضور در این رقابتها انجام شد از ناحیه قوزک پا آسیب دید و در نهایت اعلام شد که به دلیل این آسیب‌دیدگی کوپا آمه‌ریکا را از دست داده است.

کافو، کاپیتان سابق برزیل که رکورددار تعداد بازی‌های ملی برای سلسائو است در این باره گفت:" برزیل بازیکن بزرگی را از دست داده که یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی ما است. عدم حضور او وضعیت تاکتیکی تیم ملی را تغییر خواهد داد".

کافو در ادامه گفت:" تیته باید تیم را بدون او بسازد ولی من معتقدم عدم حضور نیمار باعث نمی‌شود سلسائو نتواند بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام داده و در نهایت جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را بالای سر ببرد".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwe9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



درگیری پدر نیمار با عکاس خبرگزاری رویترز+ تصاویر