تاریخ انتشار: 1398/03/24 22:57
قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را!!!
کد خبر: 96799

سناریوی مس رفسنجان در لیگ یک چیست! وعده به جای عمل!

باشگاه مس رفسنجان در کش و قوس انتخاب سرمربی جدید خود قرار گرفته است.
سناریوی مس رفسنجان در لیگ یک چیست! وعده به جای عمل!

مس رفسنجان که نیم فصل دوم فصل گذشته لیگ دسته اول از برترین ها از حیث عملکرد کلی و کسب امتیاز بود و با هدایت میشو کریستوویچ کروات نتایج قابل قبولی گرفته بود، اکنون در بلاتکلیفی به سر می برد و وضعیت نیمکت این تیم برای فصل آینده در هاله ای از ابهام قرار دارد.

رفسنجانی ها در چند فصل اخیر، همواره به سراغ گزینه های مختلف رفته اند و آن گاه که به در بسته خوردند و کارشان به شکست و ناکامی رسید، به سراغ میشو کریستوویچ، سرمربی موفق سال های اخیر خود رفته اند تا آن ها را نجات داده و از خطر سقوط رهایی بخشد و گویا این ماجرا همچنان ادامه دارد!

میشو کریستوویچ 61 ساله که سابقه‌ی دستیاری در تیم ملی کرواسی و نیز هدایت هایدوک و تیرانا را هم در کارنامه دارد، در فصل قبل یکی از بهترین نتایج تاریخ مس رفسنجان را رقم زد، آن هم در شرایطی که خود او تیم را از ابتا در اختیار نداشت و با دستان بسته، شرایط سخت و بحران های مالی شدید باشگاه رو به رو بود.

اما الآن و در عین حال که مدیران باشگاه مس رفسنجان حرف از تمایل برای ماندن میشو می زنند، در عمل برخلاف ادعای خود رفتار کرده و هیچ تلاشی برای تمدید قرارداد با میشو نمی کنند، گویا تمامی این حرف ها وعده هایی پوچ و توخالی بوده اند و مدیران این تیم در عمل هیچ برنامه ای برای نگه داشتن این مربی باتجربه‌ی اهل کرواسی ندارند!

نکته مهم در مورد مدیران رفسنجانی این است که در گفته هایشان حرف از صعود و دل خوشی هواداران تیم شهرشان می زنند اما پای عمل و تصمیمات کلان که می رسد هیچ نشانه ای از حرفه ای گری مشاهده نمی شود به طور مثال برای کاهش تنش ها میان هواداران گفته اند میشو ماندگار است اما در مکاتباتشان از وی خواسته اند در یارگیری دخالت نکند تا هیات مشاوره بازیکنان را جذب کنند؟!!

رفسنجانی ها در پرداختی ها فصل گذشته بسیار بد عمل کردند و خیلی از بازیکنان شاکی فصل را به پایان رساندند اما با این حال و مشکلاتی که موجود است باز هم قصد دخالت دارند و گویا نمی خواهند فصل خوبی داشته باشند!!

در گوشه و کنار هم خبرهایی شنیده شده که بعضی ها می خواهند سناریو را طوری رقم بزنند تا یک شخص بومی هدایت تیم را در دست بگیرد.

حال نمی دانیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را!

هر چه هست  امیدواریم مدیران رفسنجانی به خاطر دل هواداران و هدر نرفتن پول بیت المال تصمیمات کلان و مهمی را اخذ کنند چرا که امکانات و سخت افزاز شهر شرایط صعود را طلب میکند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ae8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس رفسنجان؛ بی‌نظیر در فاز هجومی، متوسط در فاز دفاعی