تاریخ انتشار: 1398/03/26 20:02
کد خبر: 96603

شکاف های قانونی عبدالله عطیف را به النصر می رساند

بازیکن ملی پوش خط میانی تیم فوتبال الهلال در آستانه پیوستن به النصر عربستان است.
 شکاف های قانونی عبدالله عطیف را به النصر می رساند

 تیم فوتبال النصر در نظر دارد از فرصت استفاده کرده  و عبدالله عطیف ستاره خط میانی  باشگاه  الهلال را در تابستان امسال به خدمت خودش در بیاورد.

این بازیکن 26 ساله در تابستان 2013 به الهلال  منتقل شده است و از رده جوانان در این تیم قرار دارد و در طی این 6 سال حضورش  102 بازی  در کلیه مسابقات و 70 بازی در لیگ حرفه ای عربستان برای الهلال به میدان رفته است.

 این در شرایطی است که این بازیکن از سال گذشته به علت بروز پاره ای از مشکلات قصد داشت از الهلال جدا شود که این انتقال محقق نشد.

درعین تعجب ، گزارش های موثقی از باشگاه النصر شنیده شده است که مقامات این باشگاه با عبدالله عطیف هافبک الهلال برای به خدمت گرفتن این بازیکن وارد مذاکرات جدی شده اند.

این در حالی است که  در تابستان سال گذشته با وجود مشکلاتش با دخالت تورکی الشیخ با الهلال قراردادش  را تا سه سال دیگر یعنی تا سال 2021 تمدید کرد .

اما  باشگاه النصر پس تمدید  قراردادش با الهلال در تابستان گذشته، تا سال 2021 اچگونه می تواند  عطیف را به خدمت بگیرد؟

النصر ممکن است از دو راه  برای قرارداد عبدالله عطیف استفاده کند

1- خرید باقیمانده قرارداد

با توجه به مقررات حاکم بر عربستان ، عطیف  می تواند با پرداخت ارزش دو سال باقی مانده از قرارداد خود به الهلال، برای بستن عقد قرارداد مالی به تیم فوتبال النصر بپیوندد.

النصر ازهمین روش برای به خدمت گرفتن عبدالرزاق حمدالله مراکشی برای مدت باقی مانده قرارداش با باشگاه الریان استفاده کرد و او را به خدمت در ارود

2-  50٪ در قراردادهای بازیکن

در فصل گذشته 2018-2019، اتحادیه فوتبال عربستان سعودی قطعنامه ای را اعلام کرد که بازیکنان بابد برای دریافت پولشان باید بیش از 50 از قراردادشان را در باشگاه بمانند.

بنابراین اگر قرارداد  العطیف پیش از این قطعنامه به ثبت نرسیده باشد العطیف حق داردپول خود را از تیمش دریافت کند .در غیر اینصورت النصر باید دو سال باقی مانده را بخرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485w9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عمر سوما راهی الهلال می شود؟

رسمی: جورجی خسوس به فلامینگو پیوست (عکس)
یکی دیگر از گزینه‌های الهلال هم پرید