تاریخ انتشار: 1398/03/27 09:54
کد خبر: 96546

عکس | گلزنی سریع‌ترین مرد دنیا در مسابقه خیریه

اوسین بولت، سریعترین مرد دنیا با گلزنی در یک مسابقه فوتبال خیریه نشان داد دوران حضورش در یک باشگاه فوتبال استرالیایی بی‌فایده نبوده و شم گلزنی او را تقویت کرده است.

اوسین بولت، اسطوره دنیای دنیای دو میدانی و سریعترین مرد دنیا که علاقه بسیاری به فوتبال دارد چندی پیش در تلاش برای تبدیل شدن به فوتبالیستی حرفه‌ای به باشگاه استرالیایی سنترال کوست مارینرز ملحق شد اما در نهایت نتوانست به هدفش یعنی امضای قرارداد حرفه‌ای با یک باشگاه فوتبال رسمی دست یابد و به ماجراجویی فوتبالی خود پایان داد.

اما بولت 32ساله دیروز در جریان یک مسابقه فوتبال خیریه نشان داد که دوران حضورش در باشگاه استرالیایی چندان هم بی‌فایده نبوده. بولت با گلزنی در این بازی نشان داد که به عنوان یک مهاجم، شم گلزنی بالایی دارد.

بولت در مراسم موسوم به ساکر اید که یک مراسم خیریه فوتبالی است در جریان دیدار دو تیم ستاره‌های انگلیس و ستاره‌های دنیا برای تیم ستاره‌های دنیا به میدان رفت و برای تیمش گلزنی کرد.

در نیمه اول مسابقه، جرمی لینچ، فوتبالیست فری‌استایلر تیم انگلیس را 2-0 از حریف جلو انداخت ولی درحالیکه چیزی به پایان نیمه اول باقی نمانده بود، اوسین بولت از اشتباه جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول استفاده کرد تا اختلاف را به یک گل کاهش دهد.

در نهایت تیم بولت گل تساوی را هم به ثمر رسید و در ضربات پنالتی موفق شد ستاره‌های انگلیس را شکست دهد. در نتیجه این بازی مبلغی در حدود 6 میلیون پوند برای مصارف خیریه جمع‌آوری شد.

علاوه بر اوسین بولت از دیگر چهره‌های مشهور حاضر در این مسابقه می‌توان به اریک کانتونا و روبرتو کارلوس و چهره‌های دیگری از دنیای ورزش و هنر اشاره کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yalby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مارکوس بابل  آب پاکی را روی دست اوسین بولت ریخت
او تا 100 سال دیگر هم فوتبالیست نمی شود